punt op numeriek klavier ipv komma kan dit?

een punt op het nummeriek klavier ipv komma kan dit?

ik ben gewoon vanop windows daar een puntje te hebben ipv nu een komma

Wat je doet:

Systeemvoorkeuren -> Landinstellingen -> Invoermenu

Vervolgens klik je Nederlands uit en Amerikaans aan, of je laat Nederlands aan staan en klikt ook Amerikaans aan, en dan ook “toon invoermenu” aan. Dit geeft je een vlaggetje in de menubalk waarmee je kan kiezen tussen een Nederlands en een Amerikaans toetsenbord. Je kan ook toetsenbordweergave ertussen zetten, dit laat een toetsenbord zien met wat elke toets doet, erg handig om achter toetsen voor vreemde letters te komen.

[quote:624e4bfe95="PietjePuk"]Wat je doet:

Systeemvoorkeuren -> Landinstellingen -> Invoermenu

Vervolgens klik je Nederlands uit en Amerikaans aan, of je laat Nederlands aan staan en klikt ook Amerikaans aan, en dan ook “toon invoermenu” aan. Dit geeft je een vlaggetje in de menubalk waarmee je kan kiezen tussen een Nederlands en een Amerikaans toetsenbord. Je kan ook toetsenbordweergave ertussen zetten, dit laat een toetsenbord zien met wat elke toets doet, erg handig om achter toetsen voor vreemde letters te komen.[/quote:624e4bfe95]

Alvast bedankt maar heb ik dan nog altijd een azerty klavier?

Dat zou inderdaad nog altijd het geval moeten zijn. (heb het even zelf getest)

Bedankt

hmm lukt me niet , als ik dat amerikaans neem dan staat mijn klavier op qwerty ?????

Als ik US - Keyboard - Roman nam in het menu dan werkte alles bij mij zoals jij het wou.

nope werkt hier niet als ik amerikaans romeins neem heb ik telkens een qwerty keyboard :(

Alt toets indrukken.

Of de [shift] toets.

Werkt bij mij ook niet hoor Highlander. Azertytoetsenborden heb je enkel maar in Frankrijk en België, ik begrijp dus niet waarom PietjePuk een Amerikaanse toetsenbordindeling als de oplossing voorstelt. En wat iJoost en MacAngel schrijven houdt ook geen steek.

[quote:83036e609b="Yaris"]En wat iJoost en MacAngel schrijven houdt ook geen steek.[/quote:83036e609b] De oplossingen van iJoost en MacAngel werken allebei met een qwerty-toetsenbord; die van iJoost echter niet met een azerty, maar die van MacAngel wel (ik heb het net uitgeprobeerd).

Inderdaad, mijn excuses aan MacAngel. :)

hoi ,

in macfan nr 67 staat er een bestand op de cd om dit gewoon te wijzigen.

Jammer genoeg staat de installatie procedure in macfan nr 66 en dat nummer heb ik niet.

Is er iemand die hier even de installatie procedure kan posten zodat ik verder kan .

Dank