QS 733 zonder DVD?

Naar mijn weten zit er op mijn G4 QS 733 toch een DVD speler? Ik draai OSX 1.1.5 en ik kan gewoon nergens m'n DVD player vinden :x (niet in Applications, zoeken via sherlock, niks)

Op het werk gebruik ik een G4 450 en daar kan ik gewoon DVD’tjes bekijken, dan zou je toch denken dat thuis ook DVD’s kan afspelen? Of heb ik daar een superdrive voor nodig, da’s volgens mij alleen om DVD’s te branden. Iemand een idee :?:

Ik meen me te herinneren dat er bij de QS 733 verschillende opties waren: een 12x10x31 CD-RW, of DVD/CD-RW of DVD-R/CD-RW (superdrive). Heb het even in het programma Mactracker (http://members.shaw.ca/mactracker/) opgezocht en dat blijkt te kloppen. Waarschijnlijk heb je de eerste, met alleen CD-speler. Helaas, in dat geval. De superdrive is wel los aan te schaffen (ik geloof dat hij dan je huidige speler vervangen moet, maar dat weet ik niet zeker)

Hans

Hmmm… ja, dat zou wel 's kunnen kloppen, ik heb inderdaad destijds de meest simpele (lees: goedkope :? ) QS 733 aangeschaft. Het enige wat ik erbij heb genomen is veel geheugen. Alleen nu heeft m'n vriendin een DVD van BLØF gekocht en die wou ze graag kijken dus ik zeg: stop hem in de computer, zij helemaal blij… niet dus. In ieder geval bedankt voor de info. Moeten we binnenkort toch maar een DVD speler aanschaffen voor bij de TV.

Ach, bij de TV zit het toch heel wat relaxter dan vor zo‘n computerscherm. Misschien een idee voor de kerst? Succes met de aanschaf!

Groeten,

Hans