QT 7 Pro gekocht, maar geen serial!!

Hoy allemaal,

Ik heb gister eindelijk mijn Tiger en iLife aangekregen, direct geïnstalleerd, clean instal, werkt super!
En ik heb ook qt7 gekocht!
Maar ik dacht da ik gewoon een mailtje zou krijgen met de serial in, maar nu denk ik dat ik een cd of dvd heb gekocht…

Bij de bestelstatus pagina staat achter de bestelling al ‘complete’

je moet dit nummer online bekijken. ik weet niet precies de site meer, maar online staat het nummer

Maar waar, bij order status vind ik niets, ook bij de mail die ik heb gekregen van Apple, de orderbevestiging, staat niets!

Daat staat wel in: geschatte assemblagetijd: 8dagen!

Klopt. Had ik ook. Kijk bij de Apple-store. 'Uw Account'. En dan inloggen. En dan bij gedownloade programmatuur.

Let overigens op dat je behalve het serialnummer ook je naam EXACT hetzelfde moet invoeren. En dat betekent dat de ‘Mr.’ die voor je naam staat je NIET mag vergeten exact in te voeren, anders doet 'ie het niet.

Succes

:wink:

geef mij serialbox maar :evil:

[quote:23370b02f4="Double_UK"]Klopt. Had ik ook. Kijk bij de Apple-store. 'Uw Account'. En dan inloggen. En dan bij gedownloade programmatuur.

Let overigens op dat je behalve het serialnummer ook je naam EXACT hetzelfde moet invoeren. En dat betekent dat de ‘Mr.’ die voor je naam staat je NIET mag vergeten exact in te voeren, anders doet 'ie het niet.

Succes

:wink:[/quote:23370b02f4]

Hé bedankt hé! Ik heb het! Is gelukt, heb nu QT Pro! Super

[quote:656f5ff847="kak-tus"]geef mij serialbox maar :evil:[/quote:656f5ff847] daar doen we hier niet aan hoor :wink: