QT bestanden op iPod

heb hier een massa QT filmpjes (taallessen, telkens ongeveer 10 minuten) die op de iPod moeten .

ik heb deze in een map op de desktop staan en kan ze dus gewoon naar iTunes-iPod slepen

het probleem is als ik deze wil bekijken , telkens er 1 afgespeeld is weer opnieuw het volgende moet selecteren .
ik zou deze liever zien zoals in de playlist voor muziek waar er automatisch naar het volgende nummer wordt gegaan

hoe dit oplossen ?

Dan maak je voor je films die je wilt bekijken ook een playlist…

als dit zou lukken zou dat prachtig zijn !
kan je me de workflow ff uitleggen zodat ik geen uren zit te klooien op de verkeerde manier .

dit is wat ik heb :
-map op desktop met QT files
-deze heb ik via iTunes op de iPod gezet en staan onder FILMS .

ondertussen had ik al een aantal files uit de map naar iMovie gezet om er daar een geheel van te maken met chaptermarkers maar dat duurt een eeuwigheid .

correctie !!!! het zijn geen QT files maar MP 4 files ...Ooooops !

Volgens mij werden Muziekvideo's achter elkaar afgespeeld.

Dus:
[img]/uploads/community/b7e6e0484f17b12585edb6e1cc72b97820a8674b_0.png[/img]

@KarelWillem

als ik in iTunes een file aanklik en info vraag lees ik in het venster "soort media : film"

bedoel je dat ik daar de naam moet wijzigen in "muziekvideo" ??

@villbill

heb ff getest als volgt :

alles op de iPod gedeleted
in iTunes-iPod een nieuwe playlist aangemaakt en de files daar geplaatst
speelt dus idd ononderbroken de files .......maar...nu staan op de iPod de files zowel onder muziek als video
gaat dit mij extra ruimte kosten of is de playlist enkel gelinkt aan de video files ?

[quote=guru url=http://www.onemorething.nl/community/topic/qt-bestanden-op-ipod#post-2079069 time=1287669543]...als ik in iTunes een file aanklik en info vraag lees ik in het venster "soort media : film"
...bedoel je dat ik daar de naam moet wijzigen in "muziekvideo" ??...[/quote]
Bestanden selecteren > cmd (appeltje) - i

En dan soort media op Muziekvideo zetten, zoals in het venster hierboven.

[img]/uploads/community/778edf74fb709a8d430750bf25eb1bab6da23a59_0.png[/img]

Niet geheel onbelangrijk, om wat voor iPod gaat het ? De ondersteuning voor films en playlisten verschilt namelijk per versie...

@unSOUND

iPod Touch 64Mb nieuwste generatie .