QT7 Pro, export MPEG-2 is weg??

Hallo,

Normaal gesproken kun je Quick Time Pro (7) een DV-film exporteren naar MPEG 2 met AIFF audiobestand. Vreemd genoeg komt deze optie niet meer voor in de lijst. Quick Time met bibliotheek en prefs verwijderen mocht helaas niet baten. Wie weet wat er loos is?? Het is nog steeds een pro-editie.

Bedankt,

Richard

Of kent de huidige QT deze optie niet meer??

En compressor start niet meer op… ook niet na alles met ‘compressor’ te hebben verwijderd en opnieuw te hebben geïnstalleerd… begin al net zo de balen van Apple als van Windows te hebben.

QuickTime heeft standaard nooit kunnen exporteren als MPEG2, dit was mogelijk als je een programma zoals DVD Studio Pro installeerde, die intalleerde een plugin waarmee het mogelijk werd.

Dus DVD Studio Pro opnieuw installeren zou de oplossing kunnen zijn? Ik ga het proberen. Bedankt voor de tip.

Je had gelijk! Bedankt!!!

Ik moest wel eerst DVD SP3 erop zetten, want 4 kent deze optie niet. Waarschijnlijk omdat bij dat pakket compressor zit, maar dat start bij mij om onverklaarbare reden niet meer op.

Nogmaals bedankt.

Je hebt kans dat dat pakket naar die ontbrekende plugin zocht, en daarom niet opstartte, je hebt dus kans dat die nu ook weer werkt.