QTVR met gratis programmaatje QTVRMakeCubic

Mijn studenten heb ik eens laten experimenteren met QTVRMakeCubic de resultaten staan op onze site: www.2ekan.tk te vinden onder onder studentenwerk > 2de kan > QTVR > darkroom

je komt op een eerste resultaat, dan kan je via de index-knop (altijd ergens te vinden) een keuze gaan maken uit een van de andere QTVRs en zo van kamer naar kamer op ontdekking gaan (het zijn de resultaten van alle studenten goed en minder door elkaar aan jou om de leukste eruit te zoeken)

hier stap je direct binnen op de 2de kan site

veel plezier ermee en laat maar reacties komen

Erg leuk! Wel beetje puzzelen voor de navigatie.

Eindelijk iemand die weer es wat met QTVR doet.

Als ik meer tijd heb kijk ik uitgebreider, 1e indruk alvast 4 sterren.

Maar waar staat het programma als ik zoek op QTVRMakeCubic vind ik niks ....

of heet het programa Make Cubic 1.1.6 :slight_smile:

@Pasav je kan het programma ook vinden op de site bij de opdrachten (zie QTVR opdracht, onderaan zit al het bruikbaar materiaal), er zit nog wat meer bij bv hoe je Hotspots kan aanbrengen.

veel plezier ermee

@Pasav

er is inderdaad een nieuwe versie te vinden
Make Cubic 1.1.6
eerder uitwendige verbeteringen werden aangebracht (icoontje ziet er nu tenminste goed uit)
en de voorkeuren houdt hij nu lekker bij.

een vraagje: zijn er hier mensen die al eens met makeCubic gewerkt hebben en daar resultaat van kunnen laten zien, ik ben echt wel benieuwd naar andere voorbeelden die dan weer ideeën kunnen aanbrengen om die opgave volgend academiejaar te gaan verbeteren.

graag had ik ook wat meer reacties gekregen op het werk van de studenten… :stuck_out_tongue: :roll: