quake 3 muisprobleempje

Hallo,

Gisteren wilde ik sinds lange tijd weer een quake 3 arena spelen. Dat had ik sinds ik mijn pb g4 1.5 GHz niet meer gedaan. Alles geinstalleerd met patch e.d. Prima dus.

Alleen wanneer ik nu aan het spelen ben zie ik steeds de pijl van de muis aan de crosshair hangen. Het beweegt overal mee met de richting die ik beweeg. Na een tijdje valt het niet meer op, maar het is natuurlijk niet helemaal je van het…

Iemand een suggestie?

Bedank vast!
Ben

Er zijn spellen (Q3 vgens mij ook) die exposé niet disableën. Als je dan met je muis in een bepaalde hoek komt, wordt exposé geactiveerd, en dan komt de muis in beeld. Omdat Exposé in verbinden staat met de finder, en dan krijg je die zwarte muis gewoon in beeld... 't is niet anders... :(

[quote:90be031f7b="bennie"]Hallo,

Gisteren wilde ik sinds lange tijd weer een quake 3 arena spelen. Dat had ik sinds ik mijn pb g4 1.5 GHz niet meer gedaan. Alles geinstalleerd met patch e.d. Prima dus.

Alleen wanneer ik nu aan het spelen ben zie ik steeds de pijl van de muis aan de crosshair hangen. Het beweegt overal mee met de richting die ik beweeg. Na een tijdje valt het niet meer op, maar het is natuurlijk niet helemaal je van het…

Iemand een suggestie?

Bedank vast!
Ben[/quote:90be031f7b]

Heb je soms Divx geinstalleerd? Komt door de Divx 5.2.1, bij versie 6 is het opgelost…het heeft niks met Exposé te maken…

aha dat zou best een kunnen! Ik ga het eens proberen.... tnx!

Ben

@ boskabouter

Bij mij is het wel eens het geval dat ik op die manier de muis in beeld krijg, tijdens een spel.
Dus… misschien zou het ook voor Q3 gelden, blijkbaar niet.

[quote:e6da3f430e="Rickje"]@ boskabouter

Bij mij is het wel eens het geval dat ik op die manier de muis in beeld krijg, tijdens een spel.
Dus… misschien zou het ook voor Q3 gelden, blijkbaar niet.[/quote:e6da3f430e]

Als je je muishoeken idd hebt ingesteld zodat Exposé in werking treedt, ja dan zal dat idd gebeuren, standaard staat dat echter niet aan…
Die muispijl in beeld heeft ergens anders mee te maken, Divx denkelijk