Quark 5 bewaren als 4 vraagje…

Hoi,

ik werk met quark 5 en moet mijn documenten bewaren als 4. Telkens als ik bewaar krijg ik het venster te zien dat je ziet als je kiest voor bewaar als, Als ik dan daarvoor in een andere map ben geweest moet ik telkens opnieuw naar mijn werkmap toe. Weet iemand misschien of hier een update voor is of een plugin ofzo?

thnx, Frans

Is het dan niet makkelijker om gewoon als Xpress 5 te bewareb tot dat je klaar bent en daarna een bewaar als te doen om het document als Xpress 4 te bewaren?

is een optie, maar ik zou het fijn vinden als ik gewoon kan saven zoals dat normaal gaat....

;D

[quote:e5ba62c53d="frans de reijdt"]Hoi,

ik werk met quark 5 en moet mijn documenten bewaren als 4. Telkens als ik bewaar krijg ik het venster te zien dat je ziet als je kiest voor bewaar als, Als ik dan daarvoor in een andere map ben geweest moet ik telkens opnieuw naar mijn werkmap toe. Weet iemand misschien of hier een update voor is of een plugin ofzo?

thnx, Frans[/quote:e5ba62c53d]

hij onthoudt de laatste map das geen probleem… als je eenmaal in je werkmap staat gaat de rest ook daarnaartoe… dan doe je gewoon :apple: + s.
Moet het echt als 4 ? dat zou in principe ook geen probleem zijn.
En nu weer een opmerking uit de winhoek 8) kan je quark niet laten beginnen in je werkmap ? ( bij opstarten quark… )

SUCCES !!!

:apple: = :innocent:

Werk je in classic of in 9? Er was een heel gammele plugin met de naam DejaVu en een heel handige OS9 uitbreiding van [url=http://www.poweronsoftware.com/products/actionUtilities/]PowerOn[/url] Now Utilities. Ik heb dat destijds gebruikt omdat de navigatie door het systeem af en toe nodeloos ingewikkeld werd. Het onthuod waar je het laatst bent geweest en je krijgt in je save dialigs een aantal menu's erbij waarmee je naar je zelf opgegeven en laatstgebruikte folders kunt gaan. Werkt ook in classic...