quark 6 wil niet beginnen

ik heb het geïnstalleerd en zo en dan krijg ik voortdurend: "cannot open quarkxpress on a locked volume" ... kan iemand helpen?

Aan de melding te zien probeert X-Press op te starten vanaf een CD... vaag. Alles weer ff van je HD knallen en opnieuw installeren zou ik zeggen :D

Vreemd bij mij werkt Quark 6 Passport als een zonnetje..geinstalleerd , geopent en gaan met die banaan:)

Ik wil niet lullig doen, maar jullie hebben het nu vast niet over de officiële versie, die Quark deze week uitbrengt?

Of vergis ik mij nu…

[quote:d2a2b495d1="KarelWillem"]Ik wil niet lullig doen, maar jullie hebben het nu vast niet over de officiële versie, die Quark deze week uitbrengt?

Of vergis ik mij nu…[/quote:d2a2b495d1]

ok foutje gevonden, de bevoegdheden voor de map waren om een of andere reden gewoon gewijzigd.

jawel hoor, het gaat over de finale versie

Hehe helaas hebben wij het waarschijnlij alle 2 over de uitgelekte Final version die uit gaat komen!

Er zijn al quark pakketten bij winkels aangekomen in verzegelde dozen…

QuarkXPress 6 Final
QuarkXpress 6 Passport

En jullie zijn allemaal zo 'gek' dat je weer in een nieuwe versie van XPress trapt?

Wees nu verstandig en stap over: InDesign!

ik heb geen vrije keuze ... ik word gedwongen op school ;)

[quote:8b4efe2c7a="KarelWillem"]Wees nu verstandig en stap over op InDesign![/quote:8b4efe2c7a]

Vind ik ook. Quark is ok, maar InDesign werkt m.i. een stuk eenvoudiger en prettiger. Eigen smaak, natuurlijk. Maar als je op school… Daarenboven gebruikt de grafische industrie nog steeds overwegend Quark, dus… Maar daarover ging idd de vraag niet.

[quote:8f46de23b2="tijs"]ik heb geen vrije keuze ... ik word gedwongen op school ;)[/quote:8f46de23b2]

welke school is dat dan, ik krijg gewoon de keus wat ik zelf wil,… er wordt in de eerste les gegeven in quark, maar bijna alle docenten gebruiken liever indesign

quark 6 ? geen probleem!