Quark Express 6.0 Pasport vraagje

Hallo beste Maccers het is heet ik weet het maar toch even een vraagje.

Ik wil Express documenten openen in 6 die aangemaakt zijn in 3.3 maar heb deze geopend in versie 5 en daar bewaart als een Express 5 document en dat gaat allemaal goed maar nu wil ik deze openen in Quark Express 6.0 Pasport en dan gaat het fout want het programma quit als ik deze documenten open en bij sommige gaat het wel goed nou snap ik niet wat hier fout gaat.

Wie heeft een oplossing bijvoorbaad dank.

Groeten van Ilja :roll: 8)

Ilja,

Quark 6 net uit, en nu al weer ‘Quark Encounters of the Nerd Kind’

Er zijn meerdere mogelijkheden:
-Lettertypen
-Ontbrekende xtensies
-Foute illustraties
-Ontbrekende woordenboeken

Heb je een Nederlandse versie?

Je kan mij het bestandje opsturen/mailen, dan wil ik er zo wel even naar lijken.

heb helaas geen oplossing maar wel de volgende tip voor de lezers: kan iemand de mogelijkheden en onmogelijkheden op een rij zetten mbt Xpress en de verschillende versies. bv wat te doen met XPress 3, XPress 4 en XPress 5-documenten mbt openen/bewaren/bewaren als, zodat je met versie 6 er mee verder kan.

Ben benieuwd.

[quote:300ecc4a43="appleholic"]Ilja,

Quark 6 net uit, en nu al weer ‘Quark Encounters of the Nerd Kind’

Er zijn meerdere mogelijkheden:
-Lettertypen
-Ontbrekende xtensies
-Foute illustraties
-Ontbrekende woordenboeken

Heb je een Nederlandse versie?

Je kan mij het bestandje opsturen/mailen, dan wil ik er zo wel even naar lijken.[/quote:300ecc4a43]

Ja dit is de nederlandse versie de Pasport versie
en waar kan ik het bestandje naar toe sturen??

Groeten Ilja

Ilja

Heb je de originele Xpress dokumenten nog???
Zijn die 3.3 dokumenten opgemaakt in een NL versie van Xpress
Zo ja probeer die dan rechtsreeks te openen in QuarkXpress Passport 6.0
Niet dubbelklikken op de dokumenten maar gewoon met “apple-o” in Xpress

Succes
Marijn
:wink:

[quote:96bafaa8ec="Marijn"]Ilja

Heb je de originele Xpress dokumenten nog???
Zijn die 3.3 dokumenten opgemaakt in een NL versie van Xpress
Zo ja probeer die dan rechtsreeks te openen in QuarkXpress Passport 6.0
Niet dubbelklikken op de dokumenten maar gewoon met “apple-o” in Xpress

Succes
Marijn
:wink:[/quote:96bafaa8ec]

Nou dat lukt niet want in 3.3 en in 4.0 lukt het ook al niet dus ben ik bang dat ik alles moet over maken, eigenlijk is het behoorlijk shit van quark dat ze het niet compatble maken met oudere versies

[quote="bijker"][quote:3d79146ee2="Ilja"]

Nou dat lukt niet want in 3.3 en in 4.0 lukt het ook al niet dus ben ik bang dat ik alles moet over maken, eigenlijk is het behoorlijk shit van quark dat ze het niet compatble maken met oudere versies[/quote:3d79146ee2]

Ik ben bang dat je dokumenten al eerder “kapot” waren
Xpress heeft de neiging om soms dokumenten te verminken als je ze wil bewaren
Uit je opmerking dat het in 3.3 en 4.0 ook al niet lukte maak ik op dat het niet aan Xpress 6 ligt maar dat er dus al eerder iets mis is gegaan

Maak in 3.3 en 4.0 eens een nieuw dokument aan; dus 1 dokument in 3.3 en 1 in 4.0
Open beide eens in 6 als die wel geopend kunnen worden weet je al dat er met 6.0 nix aan de hand is

Succes
Marijn

[quote="Marijn"][quote:26ec1d21a4="bijker"][quote:26ec1d21a4="Ilja"]

Nou dat lukt niet want in 3.3 en in 4.0 lukt het ook al niet dus ben ik bang dat ik alles moet over maken, eigenlijk is het behoorlijk shit van quark dat ze het niet compatble maken met oudere versies[/quote:26ec1d21a4]

Ik ben bang dat je dokumenten al eerder “kapot” waren
Xpress heeft de neiging om soms dokumenten te verminken als je ze wil bewaren
Uit je opmerking dat het in 3.3 en 4.0 ook al niet lukte maak ik op dat het niet aan Xpress 6 ligt maar dat er dus al eerder iets mis is gegaan

Maak in 3.3 en 4.0 eens een nieuw dokument aan; dus 1 dokument in 3.3 en 1 in 4.0
Open beide eens in 6 als die wel geopend kunnen worden weet je al dat er met 6.0 nix aan de hand is

Succes
Marijn[/quote:26ec1d21a4]

Oke ga ik proberen en bedankt voor de tip maar moet nu even weg maar als ik het uit geprobeerd heb reargeer ik wel weer even tot later

groeten Ilja

Ik wist niet dat versie 6 passport al bestond. Jammer dat het zo verschrikkelijk duur is en ik ben maar een particulier...

Richard,

Je kan een demo downloaden. Ik weet niet of 'ie een tijdslimiet heeft of beperktere functies. Kan je er in ieder geval aan ruiken.

[quote:13e39e2379="Richard Kruizinga"]Ik wist niet dat versie 6 passport al bestond. Jammer dat het zo verschrikkelijk duur is en ik ben maar een particulier...[/quote:13e39e2379]

misschien eens aan indesign denken…
tot nu toe weinig problemen met het openen van oude quark-documenten in indesign…