quark full-resolution preview XT [opgelost]

Hoi,

ik heb net mijn XPress online geregistreerd. Nu zou het zo zijn dat je in het bezit kan komen van de full-resolution preview XT na registratie, maar ik kan hem nergens downloaden.
Ik heb wel een bevestigingsmailtje gekregen van mijn registratie, maar nergens een link om de XT te kunnen downloaden. Weet iemand misschien hoe dat werkt, kan ik over een paar dagen een mailtje verwachten of moet ik toch op de site van quark zijn en zie ik iets over het hoofd?

bedankt, Frans

Control click op illustratie ---> resolutie preview---> volledige resolutie

volgens mij heb je eerst de plugin nodig om die optie te krijgen. Ik heb de plugin niet, dat is juist mijn probleem.

bij de demoversie, die je (inmiddels misschien niet meer) gratis kon downloaden bij de firma Kwark Zelf, zat de plug-in WEL.

beetje vreemde gang van zaken…

Als ik het goed heb dan zit deze plugin bij versie 6.1 (ook de updater) inbegrepen. Weet niet 100% zeker, maar als het goed is heb je hem dus al.

volgens mij niet, kan hem niet vinden en al helemaal geen opties in Quark om de preview op HR te laten zien.

Volgens de site zou je hem krijgen als je je software registreerd.

Misschien even een nieuw pakketje kopen...

hahaha, ze hebben hier net twee pakketten aangeschaft. :P

je krijgt een 'Thank you for registering' mail van Quark. Hierin moet een link staan naar de site waar je de xtensie kunt downloaden. Kan wel enkele dagen duren voordat je de mail, na registratie, krijgt. Bij mij duurde het een uurtje.

Dino

OPGELOST! bedankt voor alle reacties!

ik heb hier nog ergens een demo cd liggen van versie 6, die ik had gekregen op drupa, ik kijk even op die er ms niet zou op staan...

Hm.. zijn ze bij Quark zeker vroeg opgestaan vandaag :innocent: :innocent: