[quote:fa9b8b1530]Transferring ownership Quark will only transfer licenses as a result of a merger or acquisition. We must receive notification of a merger or acquisition on company letterhead. This document should provide information about new contacts and serial numbers. We must also receive complete transfer documentation. Incomplete information or discrepancies may result in denial of the transfer request. Please fax your documentation to 307.772.7123 to initiate the transfer process. [/quote:fa9b8b1530]
Dus al diegenen die Quark “tweedehands” kopen hebben geen poot om op te staan als ze gecontroleerd worden door de BSA?
Dan kan je net zo goed een copy draaien ipv het pakket voor 3/4 van de prijs over te nemen van iemand, als je het strikt juridisch bekijkt.
Heeft iemand hier misschien wat meer info over?
Ik heb laats een pakket 3.3 overgenomen van iemand, voor een habbekrats € 25.00, toen ik Quark belde hebben ze het voor zover ik het begreep zo over gezet op mijn naam en kon ik zonder problemen een upgrade bestellen. Ik heb dit niet gedaan, omdat ik heel tevreden ben met Indesign, maar ik zou het wel leuk vinden om nu precies te weten hoe dit allemaal in zijn werk gaat.
Leuker kunnen we het niet maken… zucht!