QuarkXpress - Nog steeds serieus of verleden tijd

Wat wordt nou het meest gebruikt?

Pepe, we hebben dezelfde soort stemming neergezet op dezelfde tijd... :D

Ja, schiet niet op zo natuurlijk. Maar die van jou is wel lekker uitgebreid... Ben wel benieuwd naar de uitslag...

Pepe, wat nu als onze gelijke polls niet gelijke resultaten geven?

Tja Mmmarco, opnieuw doen lijkt mij een beetje onzinnig. Maar ik denk dat gemiddeld genomen wel hetzelfde resultaat zullen krijgen (en het is geen wedstrijdje...). Trouwens, ik voel me wel eenzaam met mijn kwark5. Er is nog maar 1 stem daarop en volgens mij heb ik die zelf gegeven :? Misschien wordt het toch wel eens tijd dat ik me wat meer in ID verdiep...

Zoek een werkende via Limewire ofzo. (Om mee te experimenteren) Merk zelf dat ID2 toch wel lastig kan zijn. Voor sommige internationale klanten hebben we bv geen keuze of goede contacten wat betreft drukkers. Dan moet je op safe spelen met xpress 4.x.

Dat is natuurlijk weer het hete hangijzer. Een heleboel durven het vertrouwde niet los te laten om een nieuwe weg in te slaan en blijven ze safe spelen op op xpress... Ik heb zelf een officiele versie ID2 (zat bij de Collection), maar ik kom er niet echt aan toe om daar tijd in te stoppen. Tja, druk eigen baasje...

Hee Mmmarco, Blijkbaar toch wel weinig Xpressgebruikers. Over de honderd hebben deze poll bekeken, maar er zijn maar 15 stemmen. Niet echt representatief zou ik zeggen. Wat me wel opvalt dat er haast niemand Q5 durft te gebruiken...

Trouwens mezelf maar eens verfraaid met een avater…

Woeps was m ff kwijt! IDD weinig 5.0...iedereen wacht op 6...

En geef ze eens ongelijk...

Kwark 5 is geldverspilling als je versie 4 in huis hebt!

IDD, het enige fijne is dat ik die #^$#$#%dongel nu niet meer nodig heb...