Quartz Extreme

Hallo Ik heb Panther besteld bij de Apple Store en nu wil ik weten of ik op m'n iMac DV 400 wel dingen kan doen als Exposé en Fast User Switching omdat deze dingen gebruik maken van Quartz Extreme. Zeker Exposé lijkt me heel gaaf maar werkt dit?

Bij Chris Lyanage kun je een [url=http://www.entropy.ch/software/macosx/welcome.html]tooltje[/url] downloaden om te zien of je Mac Quarz Extreme ondersteunt.

Maar voor dergelijke functies heb je 32Mb videogeheugen nodig en een AGP videokaart.
Ik vrees dus dat je geen exposé effect kunt zien. De functies werken verder wel gewoon, alleen geen mooie vloeiende overgangen.

Nope, werkt niet. Zelfs mijn 'power'book doet niet aan Quartz Extreme ;(

Expose is trouwens volledig functioneel (ook met realtime resizende vensters) zonder Extreme hoor.

De mooie effecten bij het fast-user-switchen zullen niet werken. De functie echter wel. Voor expose haalt het helemaal niet uit. Dat zal zowel snel als in slow-motion gewoon goed werken.

Expose in slow-motion doe je trouwens met de shift erbij ingedrukt.

Ik zit momenteel achter een iMac DV 400 MHz en dacht ik probeer het gelijk eventjes. Expose werkt, hoewel de schermen niet echt geleidelijk uit elkaar drijven. Ook de 'snelle gebruikersoverschakeling' werkt, maar dan zonder kubus effect. :oops:

Oke, ik weet genoeg. Bedankt!