Quicksilver en OSX 10.4.4

Hallo!

ik maak gebruik van Quicksilver om bijvoorbeeld snel toegang te krijgen tot mappen en dergelijken. Sinds ik de update naar OSX 10.4.4 heb gemaakt werkt QuickSilver niet meer geheel naar behoren.

Ik krijg mijn zoekvenster niet meer te zien na het indrukken van mijn hotkey. Verder vreet ie 50% van mijn processor en het icoontje in de menubalk is weg. Ik heb geprobeerd Quicksilver in de view-modus te zetten. Op deze manier zie je Quicksilver ook in de je dock staan. Dit heeft echter alleen maar averechts gewerkt. Ik krijg nu helemaal geen venster meer (voorheen wel als ik dubbelklikte op quicksilver) en als ik nu via de menubalk (want dat kan in de view-modus) naar de voorkeuren ga, dan is er geen inhoud meer in die voorkeuren. ik kan dus niets meer instellen.

iemand enig idee?

Quicksilver wel geupdate ?

ik krijg regelmatig een update notificatie van QuickSilver zelf, dus dat zit wel goed.

hotkey toevallig hetzelfde als spotlight?

[quote:a4ddb6a319="Grisolda"]hotkey toevallig hetzelfde als spotlight?[/quote:a4ddb6a319]

nee, dat was destijds wel zo, maar ik heb spotlight veranderd… want dat gebruik ik in cobinatie met de hotkey eigenlijk nooit. maar het rare is dat het NU wel weer werkt sinds vanochtend. hij vind z’n resources wel weer enzo. en dat terwijl ik gisteren ook herstart, uit en inloggen heb gedaan en dergelijken. ik heb dus niets anders gedaan en het werkt weer. zeer vreemd. en om het allemaal nog gekker te maken: toen deed het weer niet en nu ineens weer wel. zelfde probleem. kennelijk is de versie die ik nu heb niet helemaal stabiel op mijn systeem!