Quicktime <10> op G4

Hi,

Ik wil even melden dat de upgrade naar quicktime 7.04 Pro bij mijn G4 Quicksilver niet naar behoren werkt.

Bij versie 7.04 kan ik in geen conversie meer uitvoeren zoals naar H.264 codec foutmelding <10> wat dat betekent weet ik niet?
Ook andere conversies weigeren.
In I-DVD werken de thema’s met animaties niet meer!

Oplossing: terug naar herinstallatie Quicktime 7.01 en dan naar Quicktime 7.03 dan is alles weer bij het oude, en werken de conversie en de I-dvd weer naar behoren.
Heel vreemd bij de I-Mac G5 werkt het echter wel!

Laat ik nou I-Life 06 bestelt hebben en deze vermeld dat Quicktime 7.04 nodig is !!!

GRRRRRRRR

Heeft iemand al ervaring met I-life06 in combibatie met quicktime 7.04?

Een dag of wat geleden was er wel een tip hoe je Apple-installer scripts kunt foppen bij hun hardware-software check. Het klinkt namelijk niet echt alsof 7.04 nu echt een essentieel onderdeel toevoegt.

hi, Inmiddels i-Life06 geinstalleerd stond nog standaard QuicktimePro 7.03 op.

I-DVD functioneert zover i weet, I-photo gaat ook goed en i-Web ook!. Garageband heeft QuicktimePro 7.04 nodig en I-movie evenzo.

Wat blijkt als in QuicktimePro 7.04 installeer dan doet I-DVD het niet meer en die wil ik nou juist gebruiken!
Ook de conversie weigert in Quicktime Pro 7.04
Dus opnieuw Quicktime Pro7.03 teruggezet wat blijkt ik kan dus twee programma’s niet meer gebruiken.
I-Movie wat ik eigenlijk toch nooit gebruik, maar garageband wel en dat is zeer vervelend.
Zou ik dan toch eigenlijk terug moeten naar i_Life05 voor i-Movie en Garageband!

Wat is er in godsnaam aan de hand met QuiktimePro 7.04 universeel?
Apple???