[Quicktime 6.3] geen update onder Programmatuur update.

Kon nergens hier iets over vinden dus ben blijkbaar de enige (?).. Zat vandaag achter de iBook van een vriendin van me en toen ik OS X wilde updaten naar x.2.6 met programmatuur update stond daar een update naar Quicktime 6.3 tussen. Achter mijn eigen maccie staat ie er echter niet bij.. Heb al even gechecked of ik hem niet toevallig had laten lopen maar ik heb nog netjes 6.2. Iemand een idee?

Update: Heb nu onder systeemvoorkeuren bij Quicktime zelf voor updates gezocht. Toen kwam ie wel te voorschijn samen met iTunes 4.0.1 en bluetooth software. Beetje raar dat ie niet meteen te voorschijn kwam..

Had net hetzelfde probleem.... daarnet opnieuw update gedraaid en iMovie 3.03 stond er ook niet bij....

Heb dan maar zelf iMovie gedownload :cry:

Ik heb ook 10.2.6

KOen76

Ik heb het meerdere keren gehad. Nu ook weer met imovie. Vaak moet ik een paar ik de updateknop aanklikken... :roll:

[quote:0e36905fba="koen76"]...daarnet opnieuw update gedraaid en iMovie 3.03 stond er ook niet bij...[/quote:0e36905fba]

iMovie 3.03??? Blijkt dus dat die zachte waren update bij mij ook niet werkt… :frowning: