Quicktime 7.0.1 is uit.......

Een update voor Quicktime (7.0.1)....... 8)

volgens MacUpdate dan

http://www.macupdate.com/info.php/id/7964

QuickTime 7.0.1 provides several important bug fixes, a security enhancement, and improved compatibility with Final Cut Studio. This update is recommended for all QuickTime 7 users.

QuickTime 7.0.1:

QuickTime Quartz Composer Plugin
CVE-ID: CAN-2005-1334

Available for: QuickTime 7.0

Impact: With QuickTime 7.0, a QuickTime movie containing a maliciously crafted Quartz Composer object can leak data to an arbitrary web location.

Description: Quartz Composer objects can be wrapped in a QuickTime track and delivered as a QuickTime movie. With QuickTime 7.0, a Quartz Composer object can gather local data and send it using an encoded URL to an arbitrary web location. The QuickTime 7.0.1 update modifies the QuickTime Quartz Composer Plugin to prevent access to remote web locations. Credit to David Remahl (www.remahl.se/david) for reporting this issue.

Tijd dat die gasten ook eens geupdate worden.

EINDHOVEN - Een vliegtuig van de Turkse maatschappij Onur Air heeft woensdagmorgen op Eindhoven Airport kort voor de start naar Antalya kerosine gelekt. Dat gebeurde toen het vliegtuig nog op het platform stond. Directeur B. de Boer van de regionale luchthaven heeft dat bekendgemaakt.
“Ik zag vanuit mijn kantoor de brandstof lekken uit een van de vleugels”, zei De Boer in een uitzending van Omroep Brabant. De eigen brandweer heeft onmiddellijk alle noodzakelijke maatregelen getroffen.

Onderzoek

In het toestel zaten 138 mensen. Alle passagiers en de vijfkoppige bemanning hebben het vliegtuig via de gewone uitgangen verlaten. Het lek is na korte tijd gedicht. Onderzoek moet uitwijzen waardoor het probleem is ontstaan, aldus een woordvoerster van de luchthaven.

[quote:a3ac445b34="jan jansen"]Tijd dat die gasten ook eens geupdate worden.

EINDHOVEN - Een vliegtuig van de Turkse maatschappij Onur Air heeft woensdagmorgen op Eindhoven Airport kort voor de start naar Antalya kerosine gelekt. Dat gebeurde toen het vliegtuig nog op het platform stond. Directeur B. de Boer van de regionale luchthaven heeft dat bekendgemaakt.
“Ik zag vanuit mijn kantoor de brandstof lekken uit een van de vleugels”, zei De Boer in een uitzending van Omroep Brabant. De eigen brandweer heeft onmiddellijk alle noodzakelijke maatregelen getroffen.

Onderzoek

In het toestel zaten 138 mensen. Alle passagiers en de vijfkoppige bemanning hebben het vliegtuig via de gewone uitgangen verlaten. Het lek is na korte tijd gedicht. Onderzoek moet uitwijzen waardoor het probleem is ontstaan, aldus een woordvoerster van de luchthaven.[/quote:a3ac445b34]

wat heeft dit met Quicktime te maken… :?

Inderdaad, wat een onzin. Adriaan, grijp ff in en verwijder deze bullshit.

waar het op slaat weet ik ook niet. :roll: Maar het zijn wel klunzen zeg daar bij dat Onur air, beter als die niet vliegen.

[quote:b245f89a58="solutions"]Inderdaad, wat een onzin. Adriaan, grijp ff in en verwijder deze bullshit.[/quote:b245f89a58]

En sluit gelijk maar af, want hier is al een draadje over.

ja precies als jullie toch niets te vertellen hebben over quicktime 7.01 sluit dan maar af..

En de threat bestond al..

[quote:77f3cd88ea="fetcher"]En de threat bestond al..[/quote:77f3cd88ea]

Wie wordt er bedreigd dan? :stuck_out_tongue:

Iedereen die dom genoeg is om in een vliegtuig van Onur Air te stappen.

Wie kan mij dit uitleggen? Zondag 29 mei koop ik een upgrade naar quicktime pro en leg daarvoor 30 euro op tafel.

Gisteren laten ze 7.0.1 los en schrijven ze in hun uitleg bij http://www.apple.com/downloads/macosx/apple/quicktime701.html dat je na het updaten naar 7.0.1 je pro-licentie verliest en je daarna een nieuwe moet kopen. Bij mij staat er nu versie 7.0.0 op.

Please advise.

Je verliest je licentie niet hoor.

Dat is gewoon nog steeds het tekstje voor qt6pro gebruikers…

Ok, thanks. Dat begon verdacht veel naar micro$oft te ruiken.

Zou erg zijn moesten ze je licentie laten herbetalen voor een 0.1 upgrade...(wat eigenlijk gewoon een security lek is die ze gedicht hebben)

Trouwens, kzou niet weten waar microsoft dergelijke tactieken gebruikt?

Graptje, Pol. Dat microsoft-bashing op dit forum werkt blijkbaar aanstekelijk. Maar ze zijn bij Microsoft niet vies van enig marketing-prijstechnisch kunst en vliegwerk.

Heb zonet geüpgradet. Geen vuilte aan de lucht.