Quicktime 7.01 update

Nu te downen:

provides several important bug fixes, a security enhancement, and improved compatibility with Final Cut Studio. This update is recommended for all QuickTime 7 users. For detailed information on the security enhancement, please visit this website: http://www.info.apple.com/kbnum/n61798

Ah! weer wat te updaten als ik van mijn werk thuis kom :finderoud:

Oeps p/o in verkeerde forum gezet :sealed:

Lees ook de kleine lettertjes!

[b:0559e4b398]Belangrijke mededeling voor QuickTime Pro-gebruikers[/b:0559e4b398]
Wanneer u QuickTime 7 installeert, wordt de QuickTime Pro-functionaliteit gedeactiveerd in eerdere versies van QuickTime, zoals QuickTime 5 of QuickTime 6. Als u doorgaat met deze installatie, moet u een nieuwe QuickTime 7 Pro-code aanschaffen om opnieuw de beschikking te krijgen over de QuickTime Pro-functionaliteit. Ga na de installatie naar www.apple.com/nl/quicktime (Nederland) of www.apple.com/benl/quicktime (België) om een QuickTime 7 Pro-code aan te schaffen.

Was toch al het geval met de upgrade naar 7.0? Gelukkig heb ik een 7.0 pro code :)

[quote:523cf96376="fetcher"]Was toch al het geval met de upgrade naar 7.0?[/quote:523cf96376]

Dat de oude Pro-code niet werkt in 7.0 wist ik al wel, dat de update ook de codes van bestaande QT-versies verwijdert, was nog niet tot me doorgedrongen… :expressionless:

[quote:f772ccc9b1="Esquare"][quote:f772ccc9b1="fetcher"]Was toch al het geval met de upgrade naar 7.0?[/quote:f772ccc9b1]

Dat de oude Pro-code niet werkt in 7.0 wist ik al wel, dat de update ook de codes van bestaande QT-versies verwijdert, was nog niet tot me doorgedrongen… :|[/quote:f772ccc9b1]
Ze bedoelen dat je een nieuwe code zal moeten aanschaffen als je van QT 5 of 6 naar 7.0.1 overstapt.
Bij mij is ze van 7 naar 7.0.1 alleszins bewaard gebleven.

[quote:e6f9ed01d9="Jakke"][quote:e6f9ed01d9="Esquare"]Dat de oude Pro-code niet werkt in 7.0 wist ik al wel, dat de update ook de codes van bestaande QT-versies verwijdert, was nog niet tot me doorgedrongen... :|[/quote:e6f9ed01d9] Ze bedoelen dat je een nieuwe code zal moeten aanschaffen als je van QT 5 of 6 naar 7.0.1 overstapt. Bij mij is ze van 7 naar 7.0.1 alleszins bewaard gebleven.[/quote:e6f9ed01d9]

Ja, dat snap ik. Zou wat wezen als de code van 7 zou vervallen. :slight_smile:

Wat ik bedoel is, dat als je een bestaande QT Pro 6.0 installatie hebt (sommige mensen hebben die bewaard naast QT 7 om (nog) geen nieuwe Pro-code te hoeven kopen), ook die code wordt verwijderd.

Stom eigenlijk dat je daarvoor moet betalen. 't Zal ook niet vaak voorkomen, lijkt me...

Als je de Pro functies graag gebruikt....

Ikzelf heb zowel Pro als de mpeg2 component gekocht,
uitermate handig hoor.