QuickTime geeft geen geluid bij AVI

Ik probeer een AVI bestand af te spelen in QuickTime player 6.5.2 maar die geeft geen geluid bij AVI file het zelfde bestand op mijn andere mac heeft wel geluid. Hoe kan dit ?

Installeer gewoon VLC

VLC of divx installeeren !

[quote:72036bfb96="Finish"]Ik probeer een AVI bestand af te spelen in QuickTime player 6.5.2 maar die geeft geen geluid bij AVI file het zelfde bestand op mijn andere mac heeft wel geluid. Hoe kan dit ?[/quote:72036bfb96]

Door een codec die quicktime mist. Je kan even kijken op je andere mac welke erop staan, maar ik weet de map niet juist van buiten. :mrgreen:

[quote:b6b919c00a="kevkoptel"][quote:b6b919c00a="Finish"]Ik probeer een AVI bestand af te spelen in QuickTime player 6.5.2 maar die geeft geen geluid bij AVI file het zelfde bestand op mijn andere mac heeft wel geluid. Hoe kan dit ?[/quote:b6b919c00a]

Door eeen codec diee quicktime mist. Je kaneven kijken op je andere mac welke erop staan, maar ik weet de map niet juist van buiten. :mrgreen:[/quote:b6b919c00a]
shift :apple: g en tik dan :

/library/quicktime/

even deze codec installeren en klaar is kees!!! http://www.macupdate.com/info.php/id/8270

Suc6 macian

[quote:f5b7b1d3b6="Finish"]Ik probeer een AVI bestand af te spelen in QuickTime player 6.5.2 maar die geeft geen geluid bij AVI file het zelfde bestand op mijn andere mac heeft wel geluid. Hoe kan dit ?[/quote:f5b7b1d3b6]

Als je Quicktime open hebt, open dan eens de Movie info en kijk eens wat ie aangeeft bij audio? Misschien is het wel een AC3, tegenwoordig doen ze dat vaker AC3…