[quicktime]In mac gemaakte quicktime openen in windows

Hey, ik zit met een probleempje. Ik heb bestand aangeleverd gekregen in *.mov formaat vanuit een Macintosh. Nu heb ik deze op mijn pc gezet en wil ze openen in mijn quicktime (6,5) .. Krijg wanneer ik een van de bestanden wil openen de volgende melding: "Couldn't open the file because it's not a file Quicktime understands" Heb de extentie al aangepast naar *.mov. Iemand enig idee wat ik hier fout doe of wat ik eraan kan doen?

Super thnx alvast!

een mac kopen :P

[quote:b514cdc55b="eiko"]een mac kopen :P[/quote:b514cdc55b]

Of jullie allemaal een pc :roll:

verander de extensie in mpeg, volgens mij snapt ie 't dan wel.

[quote:719ffa4ba0="0611"][quote:719ffa4ba0="eiko"]een mac kopen :P[/quote:719ffa4ba0]

Of jullie allemaal een pc :roll:[/quote:719ffa4ba0]
… touché !

Vraag eens na aan de verstuurder van de films met welke codec de films opgeslagen zijn… wellicht met een codec die niet standaard in de Windows versie van Quicktime zit…

titel.mpg of tite.mov gebruik svp geen 4e letter..... 8)

[quote:6b542046c5="unSOUND"][quote:6b542046c5="0611"][quote:6b542046c5="eiko"]een mac kopen :P[/quote:6b542046c5]

Of jullie allemaal een pc :roll:[/quote:6b542046c5]
… touché !

Vraag eens na aan de verstuurder van de films met welke codec de films opgeslagen zijn… wellicht met een codec die niet standaard in de Windows versie van Quicktime zit…[/quote:6b542046c5]

Dat zou het best eens kunnen zijn inderdaad, heb je enig idee hoe ik erachter kom? Zijn er programma’s waarmee je de codec mee kan detecteren?