Quicktime installeren

ik heb quicktime versie 6.5 PRO hier op mn mac staan, dit wil ik installeren maar hij kan het niet installeren op mn hd, hoe omzeil ik dit of wat moet ik exact weggooien zodat quicktime pro toch kan geïnstalleerd worden?

servir frais

Wat bedoel je nou? Het staat er op maar dan?

QT wordt vanzelf PRO als je je registratienummer in tikt. Daar hoeft niks extra geïnstalleerd te worden.

ahwel nu heb ik versie 6.5.2 maar ik heb de proversie van 6.5 en die wil hij niet installeren omdat er een nieuwere versie is...

Maar dan tik je toch gewoon je oude pro-registratienummer in de nieuwe versie. Of is dat precies het probleem? Want je gebruikt steeds het woord "installeren", en dat is wat verwarrend.

Om de pro-versie te 'installeren' hoef je enkel je code in te voeren. Met die code worden gewoon enkele functies van de normale QT geactiveerd.

In de voorkeuren van quicktime 6.5.2 kun je op registratie klikken. Vul daar je pro-wachtwoord in en herstart quicktime. Waar heb je eigenlijk het programma quicktime pro 6.5 vandaan gehaald? Apple maakt het in ieder geval niet.

Ik zie eerlijk gezecht geen verschil voor de 45 euro die ik betaald heb, niks dat erop wijst dat ik nu een pro versie heb. groetjes riet

Je kunt nu QT movies van het web bewaren, je kunt movies bewerken, omzetten, roteren van maat veranderen, in een ander format opslaan, met een andere engine laten renderen mpgs omzetten naar mov en nog zo wat voor mensen die met QT editen heel handig zijn. Voor gewoon fillumpies kijken is er weinig te halen bij de PRO versie...

Maare is er dan wel een voordeel ten opzichte van imovie??

??

iMovie is een knip en plak programma waar ik verder niet veel mee gewerkt heb. Met iMovie kun je toch geen andere formats importeren??

Misschien dat je hier het antwoord vindt…

Ik gebruik PRO voor al die filmpjes die ik her en der vandaan krijg en op het web moet zien te krijgen.