QuickTime player pro

Wilde QuickTime player pro aanschaffen, kon geen andere winkel dan de apple store ontdekken. Probleem is dat je daar de Pro versie uitsluitend met een creditcard kan betalen????? Weet iemand een andere manier (winkel) om de pro versie aan te schaffen?

mijn dank is groot voor jullie reacties.

juhe

Volgens mij gaat dat enkel via de Apple Store. QuickTime Pro wordt niet in een doos geleverd... enkel als serienummer.

But correct me if I’m wrong.

Tja het is niet anders, ik had hem ook recentelijk gekocht, en nu kan ik met mijn serie nummer niks meer na de upgrade, en dat las ik niet in de bijsluiter toen ik hem installeerde... Zo zie je maar weer, alles is tijdelijk, zelfs bij apple.....

serienummer is makkelijk te vinden...

is het niet zo dat er eigenlijk al eem pro versie op iedereen z'n mac staat end at je alleen nog maar een serial in hoeft te voeren om de pro verdie te activeren!?

btw.. kent iemand een leuke avi plugin voor quicktime?

[quote:4deb80ccc7="erikaatjuh"]btw.. kent iemand een leuke avi plugin voor quicktime?[/quote:4deb80ccc7]

DIVX , XVID, 3IVX… kies maar. :wink:

Hier unSOUNDS onderschrift http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?p=546194#546194

ik dacht dat deze niet samen gingen met quicktime 7 .. maar ik ga het even proberen :D

thnxx

Update:
die plugins werken helaas niet (waar ik al bang voor was)…
naja dan maar voorlpig MPplayer gebruiken… :slight_smile:

bij mij werken die plugins wel? ook quicktime 7

De divx codec geeft nog wel eens vage problemen bij QT 7. Hij doet het wel... maar niet 100%.

Ik heb op de pagina ook een waarschuwing gezet…