Quicktime Po 7 registratie code opzoeken in een backup

Ik heb een iMac G5 volledig nieuw geinstalleerd met Mac OS X (10.3.9). De bedoeling was een upgrade, dat is echter niet goed gegaan. Voor de upgrade poging wel een backup gemaakt op een externe harddisk. Alles is weer in orde, Docs enzo zijn weer van de backup teruggezet. Alleen de registratiecode van Quicktime Pro 7 heb ik niet meer. Weet iemand in welke directory en file op de backup disk ik moet kijken om de registratie code te achterhalen?

Ruud.

Kan je volgens mij terugvinden op apple.com/nlstore --> account (rechtsboven)--> aangeschafte software (o.i.d.)

Ik heb deze iMac nu in beheer, maar de persoon die in het verleden de registratie heeft gedaan voor de stichting waar deze iMac van is, is onbekend, dus helaas kan ik niet bij de applestore zoeken op gekochte software.

Google even op "Pablo/nop"... werkt altijd.

In Tiger staat die in com.apple.Quicktime.plist en dat bestand staat weer in [opstartschijf]/bibliotheek/voorkeuren

@Sumar: Hartstikke goed, ik heb de plist makkelijk terug kunnen vinden op de backup disk. En daar stond de naam en de code inderdaad in.

Mijn Dank!

[quote:9c79baeb98="Zakske"]Google even op "Pablo/nop"... werkt altijd.[/quote:9c79baeb98] Of gewoon iSerial Reader gebruiken :P