Quicktime Pro gebruikers: rare full screen menuweergave?..

moet je zien wat ik heb?... qtpFullscreen? Ik weet niet of het aan mij ligt maar die qtp was er volgens mij eerst niet. of hoort dat zo?...

[img:735d14a53f]http://img523.imageshack.us/img523/832/freesnap0012ur.jpg[/img:735d14a53f]

[img:ea9c23eb3e]http://members.chello.nl/t.heuving/Quicktime.jpg[/img:ea9c23eb3e]

Duidelijk verschil …

werkt het ook?

zo ja, hoe heb je 'm gehaxort :wink:

[quote:7f320d7299="Beathoven"]werkt het ook?

zo ja, hoe heb je 'm gehaxort :wink:[/quote:7f320d7299]

ik heb een officiele Quicktime Pro aangeschaft…
ik weet ook niet hoe die rare qtp opeens in mijn menu is verschenen…
voorheen stond er altijd alleen Fullscreen, ik weet niet sinds wanneer die qtp bijgekomen is…

Of installeer QT-Pro opnieuw?

[quote:7a7b1d7f48="diotav"]Of installeer QT-Pro opnieuw?[/quote:7a7b1d7f48]

QT Pro krijg je door een serial number in te voeren bij QT.
of bedoel je helemaal opnieuw installeren… moet ik dan eerst gaan deinstalleren of gewoon 7.04 over 7.04 installeren… :oops:
in principe werkt momenteel alles naar behoren afgezien van dat kleine schoonheidsfoutje, maar ik heb toch liever dat die qtp uit mijn menu opzout… :slight_smile:

is het alleen grafisch anders in het menu? of zie je daadwerkelijk een ander soort fullscreen? (kan me bijna niet voor steelen ho je dat nog ander dan anders zou kunnen hebben maar goed... wie weet ben benieuwd)

Grappig. Het lijkt erop dat dit een overblijfsel van het 'pro' labeltje is dat is blijven hangen.

Herstart eens, en als dat niet werkt, maak je registratie ongedaan (QuickTime regelpaneel), herstart, start QuickTime (wordt dan weer een basisversie), registreer, en kijk opnieuw.

QT voorkeursbestandje (.plist) weggooien?!

Heb je een bestand openstaan als je dit krijgt? Misschien dat die dit triggerd?

[quote:0daa59cddf="4saus"]is het alleen grafisch anders in het menu? of zie je daadwerkelijk een ander soort fullscreen? (kan me bijna niet voor steelen ho je dat nog ander dan anders zou kunnen hebben maar goed... wie weet ben benieuwd)[/quote:0daa59cddf]

het is alleen grafisch anders in het menu… een schoonheidsfoutje om het zomaar te zeggen…

[quote:0daa59cddf=“Len”]Grappig. Het lijkt erop dat dit een overblijfsel van het ‘pro’ labeltje is dat is blijven hangen.

Herstart eens, en als dat niet werkt, maak je registratie ongedaan (QuickTime regelpaneel), herstart, start QuickTime (wordt dan weer een basisversie), registreer, en kijk opnieuw.[/quote:0daa59cddf]

Dit heb ik gedaan, maar dit werkte helaas niet…

[quote:0daa59cddf=“Oppie”]QT voorkeursbestandje (.plist) weggooien?![/quote:0daa59cddf]

ik heb alle plist en andere bestandjes van Quicktime uit de 2 Preferences mappen verwijderd en daarna alles opnieuw ingevoerd en dat heeft gewerkt… :lol:

[quote:932d6cad96="TurkishDelight"]ik heb alle plist en andere bestandjes van Quicktime uit de 2 Preferences mappen verwijderd en daarna alles opnieuw ingevoerd en dat heeft gewerkt.[/quote:932d6cad96] Alleen het bestandje uit de Thuismap/Bibliotheek/Preferences gooien is in principe voldoende.

thanx all you guys for your help...

[img:eb617fc781]http://img318.imageshack.us/img318/5038/freesnap0022bz.jpg[/img:eb617fc781]