Quicktime vraagjes (dringend)

Ik heb voor de verdediging een laptop kunnen lenen, helaas is dit een win Xp nu exporteer ik mijn keynote-presentatie (en nodige 3D-geanimeerde filmpjes) naar quicktime maar de xp speelt deze nogal schokkerig af welke instellingen moet ik nemen om dit toch vloeiend te laten verlopen? als ik gewoon de pijltjestoets ingedrukt hou lukt het wel maar zo kun je natuurlijk geen presentatie geven

de filmpjes heb ik nu gemaakt als 10 frames en op 800x600 (omdat het op een muur moet geprojecteerd worden

is het ook mogelijk om een deel van een film te laten afspelen, dan laten stoppen en laten voortgaan door terug op play te drukken?
zoals een keynote presentatie dus

alvast bedankt
(dit zou moeten af zijn tegen donderdag)

Hoe dringend een vraag ook is, is het dan nodig dit in je topictitel te vermelden?

We zijn hier op dit forum om elkaar te helpen, en er zal heus wel iemand zijn die een antwoord op jouw vraag weet.

frame rate verhogen naar minstens 15....

[quote:17efe1f2a4="iSpons"]

is het ook mogelijk om een deel van een film te laten afspelen, dan laten stoppen en laten voortgaan door terug op play te drukken?
zoals een keynote presentatie dus

alvast bedankt
(dit zou moeten af zijn tegen donderdag)[/quote:17efe1f2a4]

Wanneer je in in Keynote kiest voor exporteer en Quicktime aanvinkt krijg je twee opties.
Interactieve dia voorstelling, en automatisch afgespeelde film. De eerste doet wat jij graag wil.
Je moet dus als je naar de volgende dia wil op de play knop klikken.
Succes.

[quote:51bf751bdf="Napsju"]Hoe dringend een vraag ook is, is het dan nodig dit in je topictitel te vermelden?

We zijn hier op dit forum om elkaar te helpen, en er zal heus wel iemand zijn die een antwoord op jouw vraag weet.[/quote:51bf751bdf]

Sorry hoor, als je je daardoor beter voelt wil ik de topic titel wel aanpassen maar dan slaat je post op niets meer

@ iMe dus hoe meer frames hoe soepeler de film loopt?
het schokkerige beeld ligt denk ik aan het te weinig geheugen in de laptop
de standaard framerate stond op 30…

alvast bedankt voor de reacties