QuickTime wil nog steeds niet

Een tijdje geleden heb ik al eens gepost hierover, maar vanalles geprobeerd. QuickTime wil nog steeds geen filmpjes openen. Wat voor formaat ook, na klikken op een QT file opent er geen player met film. Dezelfde films spelen wel af in Voorvertoning of Safari. Console geeft de volgende melding: 2005-07-13 02:17:46.865 QuickTime Player[305] *** -[QTPMovieDocumentController count]: selector not recognized [self = 0x373080] Wie weet wat te doen?

wat gebeurt er als je quictime in zijn geheel verwijdert en ook alle files die er bij horen en dan quictime opnieuw installeert of bijwerkt?

ik heb ook ooit zoets gehad maar na het volledig wissen van alles dat ook maar met het programma quictime te maken had behalve je filmpjes uiteraard, dus het programma zelf en de plugins enz.
Die heb ik toen nog gevonden met the good old finder. vervolgens ge delete en daarna quictime van de apple site getrokken opnieuw geïnstalleerd en alle werkte weer als een zonnetje

ik hoop dat je dr wat aan hebt

4Saus, offtopic, maar is je avatar niet wat breed? Hij neemt de helft van de site in beslag, en maakt het moeilijk om de topics te lezen..

Groeten

ok ik kies wel ff een andere uit. sorrie voor de overlast :(