Quictime VR

Probeer het nog eens te vragen,

Ik heb een Quicktime VR bestand gemaakt, werkt goed maar nu wil ik het de funktie auto rotate geven wie weet hoe je dit moet doen???
:expressionless: :expressionless: :expressionless:

Als niemand het weet, lijkt het me zinloos dezelfde vraag alsmaar te blijven posten.

[quote:3169327ea9="lucasraggers"]Als niemand het weet, lijkt het me zinloos dezelfde vraag alsmaar te blijven posten.[/quote:3169327ea9]

PARDON[size=24:3169327ea9][/size:3169327ea9]

zou het misschien kunnen met Quicktime pro, filmikenmerken opvragen en automatisch afspelen aanklikken

ik zie dat dit al door iemand anders is voorgesteld maar heb je het eigenlijk al geprobeerd??

Ja ik heb al allerlei opties geprobeerd in Quicktime pro 6.3 maar het helpt allemaal niet, ik weet het ook niet meer vandaar deze vraag. Mischien met een ander programma maar welke

:x :x :x

Was er zlef eigenlijk ook een tijdje beniewd naar...

Ik heb net even een VR bij Apple (iSight) ge-download.

Als je de Movie properties opvraagt in QT player, komt het volgende naar voren:

[img:947ff5c427]http://www.macosx.nl/~koldenhof/osx_images/livestagepro.jpg[/img:947ff5c427]

is van totally hip

Is dit wat je zoekt?

Erik

is het de bedoeling hem op een internetpagina te plaatsen? dan kan je de QT VR in je html pagina plaatsen, bij QT attributes op autoplay zetten van zohaast de webpagina opgeladen wordt gaat de film spelen.

heb ik getest in Golive en werkt prima met een QT filmpje
zet anders je VR filmpje eens ergens neer dan kunnen we testen.

Bedankt voor de antwoorden ik ga het uitproberen en als het niet / wel lukt laat ik het weten .

groeten Ilja :smiley: :smiley: :smiley:

[rasti rostelli mode]

o ja, ehhh, bijker,
m’n complimenten voor je avatar…

[/rasti rostelli mode]

[quote:109a679e5c="Erik Koldenhof"]Was er zlef eigenlijk ook een tijdje beniewd naar...

Ik heb net even een VR bij Apple (iSight) ge-download.

Als je de Movie properties opvraagt in QT player, komt het volgende naar voren:

[img:109a679e5c]http://www.macosx.nl/~koldenhof/osx_images/livestagepro.jpg[/img:109a679e5c]

is van totally hip

Is dit wat je zoekt? Ja dit is presies wat ik zoek, als ik het goed begrijp heb je dus LivestagePro nodig om dit te maken??

Erik[/quote:109a679e5c]

[quote:0cc5b6f3a2="helix"]zou het misschien kunnen met Quicktime pro, filmikenmerken opvragen en automatisch afspelen aanklikken

ik zie dat dit al door iemand anders is voorgesteld maar heb je het eigenlijk al geprobeerd??[/quote:0cc5b6f3a2]

Bij een Quictme VR is de optie Automatisch afspelen niet aan wezig :mrgreen:

[quote:d716dd72b9="bijker"]...Ja dit is presies wat ik zoek, als ik het goed begrijp heb je dus LivestagePro nodig om dit te maken?? [/quote:d716dd72b9]

Ik heb het nog nooit in de praktijk geprobeerd, maar zo te lezen in de omschrijving van de software en het feit dat Apple’s product VRs er ook mee zijn gemaakt, denk ik dat het je gaat lukken.

Ben heel benieuwd.

Suc6,

Erik

Kijk ook even op de developer site van Apple. Veel GRATIS af te halen tools voor QTVR. "QTVR Edit object" kan heel wat! (ook auto-play) http://developer.apple.com/quicktime/quicktimeintro/tools/

SLC

Oke ik heb van alles geprobeerd en op de site van Apple heb je nog veel software voor Quicktime VR maar dan voor OS 9. Quicktime voor OS 9 gaat niet verder dan 6.0.3 Quicktime voor OS X is versie 6.3 De VR die ik gemaakt heb is onder OS X en als ik die open in OS 9 dan heb je een conflict het werkt dus niet.

Allemaal bedankt voor de moeite maar ik geef het op.

groeten Ilja :sealed:

Als Apple het zelf gebruikt voor op hun website, dan moet het toch ook OS9 compatible zijn?

Ik zal zelf ook nog 's wat proberen…

Je wilde toch een auto animatie zoals bijvoorbeeld de iSight VR?

Erik

Hey Bijker,

ik ben nog ff aan het zoeken geweest, en heb het volgende gevonden:

van SquaMisch: RevolVR

Opmerking vanaf de website:
[i:57b37fab2c]Since ‘revolVR’ files are exported in the QuickTime movie file format - requiring no special plug-ins - you can be confident that they will play back on computers running the Mac OS, Windows 95, or Windows NT, whether you publish to the Internet, CD ROM, or DVD. [/i:57b37fab2c]

http://www.smgvr.com/revolvr/

het ziet er uit als een classic app en hij kost 15 dollar.
Helaas is er geen werkende demo te DL, maar er staan wel wat voorbeelden.

Misschien toch nog een kans?

Erik

[quote:5df590612a="Erik Koldenhof"]Als Apple het zelf gebruikt voor op hun website, dan moet het toch ook OS9 compatible zijn?

Ik zal zelf ook nog 's wat proberen…

Je wilde toch een auto animatie zoals bijvoorbeeld de iSight VR?

Erik[/quote:5df590612a]

Hai Erik dat klopt zoals de iSight alvast bedankt voor de moeite

Ilja