QX-Scaler voor Xpress

Sinds ik QuarkXpress opnieuw geinstalleerd heb, werkt er een extensie niet meer. Namelijk de XQ-Scaler, hiermee kan je Quarkdocumenten in z'n geheel schalen. Aangezien ik deze functie heel vaak gebruik om advertenties te schalen, wil ik graag dat ie weer werkt! ;-) Heeft iemand een idee? Of kan iemand me die extensie mailen?

Alvast bedankt,

Ralph.

Zou de xtensie gewoon ook opnieuw installeren! Dus niet verplaatsen naar de nieuwe xpress. Is de xtensie nog wel compatible met je xpress versie (mits je natuurlijk een nieuwe xpress-versie hebt geinstaleerd.

probleem is: het is een illegale versie van Xpress, dus heb de installers niet :-( Heb alleen de losse onderdelen van het programma, dus kan niet opnieuw installeren. Het gaat trouwens om Xpress 4.1....

Beaker... check je PB's :wink:

Je moet ook niet Quark opnieuw installeren, maar QXTools van Extensis. Demo downloaden en dan registreren met de juiste serienummers...

Extensis XT’s laten zich niet meenemen en verplaatsen. Je moet ze altijd op de juiste computer in zijn geheel installeren en registreren.

Probeer anders 'Resize XT 2.0v2' van Vision.s Edge. Is een oude, maar die voldoet bij ons prima voor het schalen van ad's.

Psies... die heb ik 'm ook gemaild :wink: werkt perfect

Thanks Syndic! Ga 'm morgen meteen proberen.

Deskman: ja eigenlijk moet ik de nieuwe XT-tools van Extensis hebben…
Ik ga wel ff opzoek :wink:

[/img]

tiens, nog iets dat in Indesign kan zonder (commerciele) extensie :wink: