Raamstickers

Weet iemand toevallig waar je raamstickers kunt laten maken die je aan de binnenkant van een (auto)ruit plakt, maar dat de tekst van de buitenkant leesbaar is (de lijmlaag dus aan de "verkeerde" kant)?

Transparante sticker in spiegelbeeld bedrukken?

Liefst niet transparant, dat is de grap...

Is dit wat: www.staticpaper.nl ?

Een ruitsticker is altijd transparant omdat je op de lijmzijde niet kan drukken. Er wordt in spiegelbeeld een tekst op gedrukt en als de sticker wit moet zijn daarna dus wit. Elke zeefdrukken (effe googele) kan dingen maken, maar schrik niet van de prijs. Heel misschien worden ze inmiddels ook wel geprint, wederom effe googele.

Succes,
Erik

Is het voor een afbeelding o.i.d. of zijn het alleen letters? Letters voor etalage ruiten en dergelijke leveren we bij mij op mijn werk.... we hebben ook de transparante sticker variant... www.printer.nl

edit: onder specialiteiten, en dan onderaan…

gewoon een lokale beletteraar of zeefdrukker bellen

[quote:6b3c335e8a="Mc Erik"]Een ruitsticker is altijd transparant omdat je op de lijmzijde niet kan drukken. Er wordt in spiegelbeeld een tekst op gedrukt en als de sticker wit moet zijn daarna dus wit. Elke zeefdrukken (effe googele) kan dingen maken, maar schrik niet van de prijs. Heel misschien worden ze inmiddels ook wel geprint, wederom effe googele.

Succes,
Erik[/quote:6b3c335e8a]
Duidelijk: het wit wordt dus een extra drukgang. Het is gelukkig niet voor voor mezelf maar voor een vriendin en geld speelt daar geen rol.

Ik ga maar eens wat zeefdrukkers benaderen en prijzen vragen. Het moeten in ieder geval twee kleuren worden, met of zonder witte achtergrond. Misschien is transparant ook wel mooier.

Bedankt in ieder geval voor het meedenken!

Een kennis van mij heeft dat al een paar keer voor mij geregeld. Goed en snel. Als je mij een private mail doet zal ik je naam en adres geven...

Ciao,

Marcel

[quote:a49b894ada="MvE"]geld speelt daar geen rol.[/quote:a49b894ada]

Zal ik het voor haar regelen?

[quote:b83049188b="Mc Erik"][quote:b83049188b="MvE"]geld speelt daar geen rol.[/quote:b83049188b]

Zal ik het voor haar regelen?[/quote:b83049188b]
Ik zou me daar gek zijn :wink:

Waarom anno 2005 in hemelsnaam zeefdruk voor zoiets?

Gewoon uit één of 2 kleuren folie snijden op de snijplotter en in elkaar monteren en je bent klaar (voor een fractie wat 1 of 2 stickers kosten wanneer je ze op dat formaat laat zeefdrukken.

Wanneer er verlopen enz. in komen kan ik hem eventueel ook nog printen op onze Roland grootformaat printer op transarante vinyl. Afbeelding kun je dan gewoon spiegelen zodat hij leesbaar is vanaf de buitenkant.

Volgens mij kan ik je wel verder helpen, alle machines en materialen in eigen bezit en verstuur per post.

En als het er 500 zijn, met je snijplotter? Print die Roland ook wit?

Oh 500? Dan word het een ander verhaal... Maar dat kan ik nergens uit op maken. En dan nog, vind ik het eindresultaat wanneer het uit folie gesneden is stukken mooier dan een transarante zeefdruk stikker...

En nee nog geen witte inkt.
Dat is de 545EX die tijdens de Fespa geintroduceerd is. Geloof dat hij nog niet leverbaar is hoor. Wij hebben sinds een half jaartje de 540V staan. Pracht van een machine op 137 cm breed. Met een heel breed scala aan mogelijkheden. Van enkele cm2’s tot m2’s sublieme kwaliteit…

edit: vooral de print & cut functionaliteit is gewoon enorm mooi en erg bruikbaar in de praktijk.

Tot zover mijn lofzang…

Elke goede zeefdrukker of beletteraar kan dit. Toch even beadrukken dat je stickers hebt met lijm (moeilijkerverwijderbaar nadien) en statische stickers (die dus kleven zonder lijm) die gemakkelijk verwijderbaar zijn. Indien je slechts één exemplaat wil, zou ik aanraden om via plotter te gaan, spijtig genoeg heb ik geen adressen in Nederland ;-(

Zoek niet verder...wij drukken dat soort dingen vaak (voor TT Assen en WK Superbikes hebben wij van dat soort dingen gemaakt tbv van parkeren). Meestal wel grote oplages anders loont het niet voor de klant. Dus hoeveel 1000-en (?) wil je er hebben?? :P

http://www.roelants-europrint.nl