Raar cursor probleem in Photoshop

Hallo,

Ik heb een vreemd probleem met de cursors van mijn brushgereedschappen in Photoshop CS en Photoshop CS2. Sinds kort (en ik denk sinds de installatie van Photoshop CS2) heb ik bij de cursors die normaal de grootte van de brush lieten zien als ik boven de 20 pixels kom dat de brush veranderd in een kruisje en ik dus totaal niet meer zie hoe groot mijn brush is. Ik heb de voorkeuren voor de cursors al bekeken, maar die staan goed. Caps-Lock staat niet aan. Heb al diskutility naar mijn schijf laten kijken maar die vindt geen problemen. Heeft iemand anders een idee want ik vind dit wel irritant werken.
Met Photoshop CS heb ik hier nooit last van gehad.
Ik draai op een G4/400 met OS X 10.3.9 en 704 Mb RAM

Alvast bedankt,

Groet,
Job

Ik weet niet of het heel anders in CS is dan in CS2. Maar bij CS kan je dat veranderen via Preferences>Display & Cursors...

Als je dan onder “Painting Cursors” kijkt kan je kiezen uit Standard. Precise of Brush Size.

De laatste is diegene die je zoekt volgens mij

Die instelling ken ik, en die staat dus op "Normal Brush Tip". Dit gaat dus goed bij brushes tot 20 pixels. Daarna wordt het dan alsnog een kruisje waardoor je niet meer ziet hoe groot de brush is.

Wie weet raad…

Groet,
Job

Je krijgt dat wanneer je CAPS-LOCK aanstaat...misschien is dat het wel

Thnx Duimelot, maar in mijn eerste bericht had ik al geschreven dat ik weet dat dit kan gebeuren als Caps-Lock aan staat (maar dan heb je onder de 20 pixels geen die laat zien hoe groot je brush is) en ik weet dus ook zeker dat Caps-Lock niet aanstaat... ...wat ik wel weet is dat dit een irritant probleem is.

Groet,
Job