Rabo internet bankieren met Safari

Tijdje niet ingelogd op internet bankieren bij de rabobank. Nu probeer ik het weer eens en werkt het allemaal niet meer. Ben ik de enige met dit probleem of is dit bekend??

overigens gebruik ik Safari (ik heb ook explorer en firebird geprobeerd) op een iMac 1Ghz superdrive waar 10.2.8 op draait.

wie kan mij helpen!

Ik draai Safari 1.1 (v100) op 10.3 en op v85 (10.2.8) en heb geen enkel probleem met 't inloggen. Heb je "Block Popup Windows" (onder Safari menu) wel uitgezet?

Ik heb hetzelfde probleem, alhoewel ik op dit forum vaak lees dat Rabobank wel werkt met Safari. Ik heb daarom nu zo'n randomreader aangevraagd, omdat ik nu nog werk met een digipas. Misschien dat daar het verschil in zit.

Op dit moment gebruik ik echter Internet Explorer om te internetbankieren met de Rabobank. Je krijgt dan regelmatig een rare foutmelding (service is op dit moment niet beschikbaar ofzo), maar dan moet je gewoon ‘reload’ doen, en dan gaat de boel vrolijk verder. Het blijft echter een beetje behelpen. Op een PC werkt het hele systeem natuurlijk weer voorbeeldig.

Er gaan trouwens geruchten dat de Rabobank momenteel samenwerkt met Apple bij de ontwikkeling van een platform-onafhankelijke site. Laten we hopen dat dit snel resultaat oplevert, want op dit moment wordt je als mac gebruiker gewoon niet serieus genomen bij de Rabobank.

Dank je Joris, het is soms makkelijker dan je je voor kan stellen. Inderdaad had ik block popup aan staan en Rabo maakt i.t.t. AbnAmro gebruik van een popup venster. Dus uitgezet en alles werkt weer.

En Torino ik gebruik inderdaad een random Reader en dat werkt dus (nu weer) Ook jij bedankt voor je reactie!!

Ik gebruik de gigipas en dat werkt ook prima.