Rabobank website crasht met Safari 2.0.3

bij mij crasht safari 2.0.3 steeds als ik aanlog op www.rabobank.nl met firefox gaat alles goed wat doe ik verkeerd ? of doet de rabobank iets verkeerds ? (bv vreemde javascripts ?) bij de rabobank zeggen ze dat het komt door de 'topdrukte' vanwege hun vernieuwde site adje

Het is vrij vaak dat apple browsers conflicten hebben met de rabo site. Bij mij gaat het gelukkig altijd goed, ook nu. Heb het ff getest en ik zie dat ze een andere site hebben nu, maar het werkt wel. En dat safarti eruit knalt vanwege topdrukte, dat is volkomen onzin. Het lijkt me stug dat topdrukte te maken heeft met een safari crash. Wanneer knalt hij eruit trouwens?? Gelukkig pakt hij het wel met firefox, dus je hebt wel een uitweg. Er is aardig wat onenigheid over dit item, vooral omdat het bij de een wel gewoon werkt en bij de ander niet. Vaag verhaal blijft dit al jaren. Misschien moet je even zoeken op het forum naar dit probleem, ik weet niet of er recent nog een topic over is geweest.

Nookie

Hmm. zag laatst een bericht op het forum dat het gefixd was met de rabo site :? :?

Zowel bij de oude als de nieuwe site geen problemen met Rabo internet bankieren ondervonden. Alleen met die nieuwe site wordt ook geschreven dat deze Safari ondersteund, en je krijgt inderdaad geen pop-up'je meer dat je geen internet explorer gebruikt. Vond dat trouwens geruststellend om te lezen :D

Maar blijft vaag, je hoort klachten zo her en der, en ik gebruik het toch vaak en nog nooit (!) een probleempje ondervonden…

hier ook een trouwe rabo user, maar met mijn mac nog nooit problemen gehad dus vind het een heeeeel klein beetje vreemd !

hoera ! alles werkt weer ! de rabobank site crasht niet meer uit de users library de 'com.apple.Safari.plist' weggehaald daarin stonden verwijzingen naar eerdere 'enhancers' en ik denk dat die roet in het eten gooiden. Ad