Rabobank

sinds de update 10.3.4 lukt het me niet meer om betalingen te doen via rabobank internet bankieren met Safari. Netscape lukt nog wel. iemand hetzelfde probleem?

Ja, hier ook!!!

Als je een opdracht wilt versturen krijg je de boodschap:

Uit veiligheidsoverweging dient u nu uw browser te verlaten en opnieuw te starten…

de betaling vindt dan ook niet plaats…

Hoe nu verder???

Ik heb net nog een betaling gedaan via de Rabo site en dat ging zoals altijd zonder problemen. Ook ik heb 10.3.4.

O! Fok! Ik hoopdat ik dat geintje niet heb zeg. Heb even niks te betalen, maar ik hoop dat het hier wel goed gaat.

Ook via explorer werkt het niet meer......

Netscape niet meer op schijf staan…gvrrrrrrrrrrrrr…

kan niks meer betalen!!! (lijkt aardig, maar is het niet!!!)

[quote:ada8251ec6="ohho"]sinds de update 10.3.4 lukt het me niet meer om betalingen te doen via rabobank internet bankieren met Safari. Netscape lukt nog wel. iemand hetzelfde probleem?[/quote:ada8251ec6]

Zijn je instellingen (c.q. voorkeuren) niet veranderd?
Voorkeuren > Beveiliging > Blokkeer pop-up vensters NIET aangevinkt
:sealed:

Ik vraag het me gewoon af…

Staan inderdaad NIET aan.

Mac-ofiel, kan jij aangeven hoe de instellingen bij jou staan, want bij jou werkt het kennelijk wel,…als eneige???

Zelfde probleem

Safari versie 1.2.1 (vorige versie) terugzetten werkt wel.

Hier ook niet, maar....

Nooit te trots om de helpdesk te bellen. Leuke dame trouwens :wink: (Hun wachtmuziekje doet trouwens denken aan zéér foute, duitse, soft-erotische films uit de jaren 70, maar da’s een ander verhaal)

Blijkt dat ze de nieuwste Safari versie nog niet getest hebben en tot dat moment gaat het dus ook niet werken :x

Volgens de leuke dame moest het probleem binnen een paar dagen opgelost zijn…
Ze gaf overigens wel het advies vooral géén IE te gebruiken :smiley: :smiley: :smiley:

Zie je wel: leuke dames werken vaak ook op 'n Mac

Ik heb hetzelfde probleem met de nieuwste versie van Safari (MacOS 10.3.4), echter alleen als ik geld wil overmaken naar mijn eigen spaarrekening. Het betalen van acceptgiro's is me vandaag wel gelukt via Safari. Overigens had ik dit probleem met Firefox niet. Dus misschien moet je deze browser eens uitproberen.

Zo zie je maar weer, elk voordeel hep ze nadeel. MIDI heeft nog nooit zo goed gewerkt als nu in 10.3.4, maar ook hier verrekt de Rabobank het. En dat terwijl ik dus wel betalingen moet doen, godverdegodver. Safari geeft een beveiligingsfout en IE, tja, wat die voor onzin uitkraamt... Iets met "not found". Misschien ga ik die Firefox maar es proberen.

Camino 0.8 doet het overigens gewoon wel

Joepie, Firefox doet het! Zet wel ff in preferences>web features de pop-up killer uit, anders wordt het een zootje. Probleem opgelost.

[quote:d34a36ab86="vogel"]Probleem opgelost.[/quote:d34a36ab86] Niet helemaal. Ik wil niet 4 browsers in mn dock hebben staan. Als site A niet werkt op safari, wel op IE, dan werkt site B niet op beide en wel op firefox... Nee, alles moet werken op Safari. Heb liefst zo min mogelijk andere browsers. En tot dusver hou ik nog maar op 10.3.3.

MarcelR

Hoe doe je dat??, terug naar 1.2.1???

Voor degenen met mijnpostbank.nl Het werkt nog prima in safarie met 10.3.4 Het is alleen een heel stuk trager geworden. Maar als iets veiliger werkt maar langzamer dan moet dat maar. Druk dus niet te snel op afbreken drukken, uiteindelijk gaat hij verder.

Net als bij smitty bij ook alleen niet goed tussen de rekeningen zelf. Wild em'n vakantie geld overboek :-) Moet ik het toch maar nu uitgeven ...... Volgende week nw cv daar maar aan dan......

[quote:3c89c9c565="Susanne"][quote:3c89c9c565="vogel"]Probleem opgelost.[/quote:3c89c9c565] Niet helemaal. Ik wil niet 4 browsers in mn dock hebben staan. Als site A niet werkt op safari, wel op IE, dan werkt site B niet op beide en wel op firefox... Nee, alles moet werken op Safari. Heb liefst zo min mogelijk andere browsers. En tot dusver hou ik nog maar op 10.3.3.[/quote:3c89c9c565] Je HOEFT 'm natuurlijk niet in je dock te zetten, als je 'm alleen voor de Rabobank gebruikt. Mij gaat het erom dat ik m'n betalingen weer kan doen, al was het wel een mooi excuus geweest om betalingen uit te stellen.

Acceptgiro werkt wel, eigen rekening en bankgiro werken niet.

Prefs weggooien??? en waar zitten die ook al weer??

zelfs eigen rekening werkt niet..... Firefox (en ook netscape) werken dus wel met rabo.... wel even "pop-up vensters blokkeren" uitvinken...