Race game

Wat is de mooiste race game voor de Mac en welk stuur ?

JP

Logitech MOMO!!!

[img:6fbbd84d3d]http://www.logitech.com/lang/images/0/1366.jpg[/img:6fbbd84d3d]

ja zijn er leuke race games voor mac?, ik ben nog mooit echt een leuke tegen gekomen.

Logitech formula force GP Wheel Doet het prima met MacOSX.

Racegames, met demo terug te vinden op www.macgamefiles.com
4x4 evolution
Nascar
Virtual Grand Prix
Total Immersion Racing
F1 championship

Je vraag over de race stuur kan ik niet beantwoorden, maar over de race game... Ik heb zelf ook ooit een zoektocht gedaan naar een goede race game. Dit is echter uitgelopen in een teleurstelling. Als ik al een spel speel, mag zelf graag rally race games spelen. Deze zijn er naar mijn weten niet op de Mac. Mijn ervaring met overige race games is dat ze qua graphics niet veel voorstellen. Ik heb zelf "F1 Championship 2000" en "Total Immersion racing" geprobeerd. Beiden konden me niet bekoren. Waarschijnlijk omdat deze spellen sterk verouderd zijn... en zo kwamen ze zeker over!

T.I.R. ziet er een beetje uit als een spel uit 't jaar 1999 en F1 2000 vind ik helemaal triest (gameplay graphics)…

Dit is wat ik weet… Als jij wel een tof race spel voor de mac vindt laat het me weten :wink:

Crazy cars? Ferrari Grand Prix?

[quote:6bb00fd4e4="Wintendo"]Wat is de mooiste race game voor de Mac en welk stuur ?

JP[/quote:6bb00fd4e4]

Ik zou zeggen Rally Shift. Ziet er erg strak uit.

Je kan het vinden op de volgende site:

http://codeblender.com/products/rallyshift/rallyshift.php

Veel race plezier!

Een oud racespelletje waar ik nog veel plezier mee hebben kan; Nascar Racing van Papyrus. Maar ik ben ook niet zo'n spelletjesspeler.

4x4 evolution 2 is ook wel een leuk racespel.Dan scheur je met een grote 4x4 terreinwagen door het landschap.Ziet er grafisch wel goed uit en is er ook voor osx.

Nee voor racegames moet je toch echt, hoe jammer ook, op een windows zijn. Of PS2? Rally Shift ziet er aardig uit maar is het toch niet. 4x4 evo2 ziet er wel mooi uit maar het is bijna onmogelijk om te winnen. En daar speel je toch voor?

Ook T.I.R. is het gewoon niet. Het speelt gewoon niet lekker. Sturen, gasgeven, remmen het is het net allemaal niet.

Misschien kan je VPC downloaden?

Zoals je wel kunt lezen ben ik al vaak teleurgesteld in spelletjes op de MAC. Het enigste spel wat echt lekker speelt en enorm goed is is MOHAA. Vooral online spelen is geweldig!

[quote:1882d6d9dc="ronnie"]4x4 evolution 2 is ook wel een leuk racespel.Dan scheur je met een grote 4x4 terreinwagen door het landschap.Ziet er grafisch wel goed uit en is er ook voor osx.[/quote:1882d6d9dc]

Ik ben er niet gek van

[quote:2a381515c4="thejazz"]Nee voor racegames moet je toch echt, hoe jammer ook, op een windows zijn. Of PS2? Rally Shift ziet er aardig uit maar is het toch niet. 4x4 evo2 ziet er wel mooi uit maar het is bijna onmogelijk om te winnen. En daar speel je toch voor?

Ook T.I.R. is het gewoon niet. Het speelt gewoon niet lekker. Sturen, gasgeven, remmen het is het net allemaal niet.

Misschien kan je VPC downloaden?

Zoals je wel kunt lezen ben ik al vaak teleurgesteld in spelletjes op de MAC. Het enigste spel wat echt lekker speelt en enorm goed is is MOHAA. Vooral online spelen is geweldig![/quote:2a381515c4]

En toch zijn er ook Veel goede Mac spalletjes! Alleen die goede race spellen zijn wel een groot gemis! En met VPC moet je zeker niet gaan gamen want je hardware wordt niet eens volledig ondersteund, wie weet lukt dit wel met een G5 maar dan zal wel VPC op een G5 moeten kunnen draaien.