Radar en Kassa internet uitzendingen, werkt niet

[img:08edd945a1]http://forum.macosx.nl/album_pic.php?pic_id=11652[/img:08edd945a1]

Hoe krijg ik b.v. de Tros uitzending via internet te zien??

Gees

www.uitzendinggemist.nl en dan kiezen voor realplayer?

http://www.flip4mac.com/

Ik kreeg alweer geen bericht in mijn mail-box van jullie reactie, bedankt zo wie zo. Ik ga verder hiermee!

Gees

[quote:9d70f58c51="Gees"]zo wie zo[/quote:9d70f58c51]

Volgens de Van Dale:

so - wie - so (bw.)
hoe dan ook => überhaupt

Ik neem aan dat je dat bedoelt :wink:

En ik had dit nog wel via "Het iBoekje" van Raggers gekontroleerd. Maar je heb gelijk als dit niet correct was!

En ik kreeg alweer geen melding in de mail!.. vandaar deze late reactie

En wat betreft mijn vraag; “het lukt nog niet” Ik heb de volgende programma’s Quictime/Flip4Mac/RealPlayer/WMP. Welke instelling in ‘voorkeuren’ moet ik aan of uit vinken?

Gees

Gooi alsjeblieft flip4mac eraf, rotzooi. Dit werk nu juist NIET met streaming wmv, lekker advies dus. Het moet gewoon gaan met de wmp player internet plug in. Let op dat die flip4 mac plug weggehaald is anders werkt er gegarandeerd niks. Zet in WMP in de prefs "multicast en UDP" uit.

TonE, heb precies gedaan zoals je vermelde, en het werkt ook nog. Bedankt!...

Gees

[quote:9af3b1f6ad="TonE"]Gooi alsjeblieft flip4mac eraf, rotzooi. Dit werk nu juist NIET met streaming wmv, lekker advies dus. [/quote:9af3b1f6ad]

Hmm, bij mij werkte het anders wel degelijk.
Ik ben eerst op de site zelf geweest om het te controleren voor me zelf, anders geef ik dat advies natuurlijk niet.

@Cees:
Veel plezier met de Radar uitzendingen! :smiley:

Flip4Mac werkt wel degelijk alleen niet met streams zoals op uitzendinggemist.nl.

Bij mij werkt het nu wel, i.s.m. Flip4Mac nog ingeschakeld. Zodra ik klik op “open in standaardspeler” dan probeert ie het eerst via Quicktime en als ikzelf tergelijkertijd dan WindowsMediaPlayer open connect ie toch met de juiste stream.

Een beetje omslachtig maar het werkt wel.

cheers HAKAN

Ik kijk Kassa al sinds een dikke anderhalf jaar via RealPlayer. Net onder het eten nog even een gemiste uitzending van december 2005 zitten kijken.