radio in iTunes 4.5

Hoi mensen,

Sinds ik geupgraded heb naar iTunes 4.5 crasht die regelmatig als ik een radio stream aanklik…
Bij o.a. de stations: Proton radio, Music One, secret Agent onder ‘electronica’

Hebben meerdere mensen dit probleem en zoja een oplossing?

Dat niet, maar ik heb net maar ff een bugreport gestuurd omdat ik niet meer op beoordeling kon filteren bij iTunes voor Windows. In plaats van een "rating" vakje zie je nu een leeg formuliervak waar je niks mee kunt. :)

Misschien zou je van jouw probleem ook ff een bugrapport kunnen maken, in iTunes bij help->feedback wordt je er meteen heengebracht.

[quote:bf7ecd4f72="Beathoven"]Dat niet, maar ik heb net maar ff een bugreport gestuurd omdat ik niet meer op beoordeling kon filteren bij iTunes voor Windows. In plaats van een "rating" vakje zie je nu een leeg formuliervak waar je niks mee kunt. :)

Misschien zou je van jouw probleem ook ff een bugrapport kunnen maken, in iTunes bij help->feedback wordt je er meteen heengebracht.[/quote:bf7ecd4f72]

Jawel hoor, gewoon klikken in het vak en de sterren verschijnen vanzelf! Magie?

Zeg het al ik het mis heb: Ik luister ook regelmatig naar internet radiostations en ipv gewoon het ipnummer +8000 moet ik nu http:// voor het ipnummer zetten en dan werkt het wel.