radio

hallo mensen,

ik kan geen radio streamen ( bijv radio 538 )

hoe kan dit? hij opent quicktime wel, komt alleen geen geluid uit :S

alvast bedankt

zelfde als bij 538 geld voor alle radiozenders, het punt wat hij hoort toe doen, doet hij niet quicktime opstarten laden alles gebeurt, alleen ik høor niets :S

als ik de stream aanklik komt ie bij mij via mediaplayer luid en duidelijk binnen.. staan de instellingen voor je geluid wel goed?

ja, bij itunes, msn of wat dan ook komt er gewoon normaal geluid door

via mediaplayer? niet via quicktime? :o

De radiostations hebben allemaal wma of real streams. En die spelen niet in Quicktime.

oke, maar ik heb de flip4mac, of maakt dat niet uit,

hoe kan ik dit dan doen, een mediaplayer downloaden for mac?

-welke?
-waar?

:?

Flip4Mac is ruk. Volgens mij is WMP te vinden op [url=http://www.microsoft.com/mac/otherproducts/otherproducts.aspx?pid=windowsmedia]deze site.[/url] Die moet je uitpakken met Stuffit en dat kan je vinden op www.versiontracker.com Zet die site maar in je bookmarks. Je zal 'm nog weleens vaker nodig hebben. Wel even Flip4Mac uninstallen of via spotlight naar flip4mac zoeken en alles in de prullenmand kieperen.

i know versiontracker.com

stuffit heb ik al!

bedankt!

huh waarom is flip4mac ruk ? ik vindt het juist een superhandig proggramma :?

Omdat streams klote gaan.

[quote:eb4903a035="ram0n"]huh waarom is flip4mac ruk ? ik vindt het juist een superhandig proggramma :?[/quote:eb4903a035] Omdat Quicktime er na de stream uitklapt en omdat streams in Safari gewoon helemaal niet werken met Flip4Mac. En ik ben niet de enige met deze klachten. Waardeloos dus. Het kan zijn dat ie met oudere QT-versies wel werkt, maar hier heeft het alleen maar voor gezeik gezorgd. Het verklaart trouwens wel waarom Radio538 via Quicktime liep ipv de mediaplayer.

Grappig (of niet natuurlijk!); ik zie dat de vermaledijde Flip4Mac plugin ook de [i:470685f0f3]Radio Widget[/i:470685f0f3] verkloot en ipv direct de radiostream af te spelen QT doet openen zonder verder geluid.

Dus idd: Flip4Mac is ruk!