RAF aanbiedingen

Raf heeft op het moment een powerbookje in de aanbieding: [url]http://www.raf.nl/raf/advertenties/W27_Uit_A.pdf [/url]

Heeft er iemand ervaringen met RAF?

Jahoor. Alles is daar perfect; service, garantie, enz. Mijn Performa 630 kwam er in de tijd vandaan en we hebben er laatst nog weer gekeken voor nieuwe macs, maar Uitgeest (Macsupport) is voor mij toch even watdichterbij. Die is niet goedkoper dan RAF, maar het gemak wil ook wat :wink:

Tja ik heb zelf negatieve ervaringen opgedaan met dixons, vandaar dat ik mijn vragen ben gaan stellen bij niet pure apple dealers. Ben alleen benieuwd of Bijenkorf hun aanbiedingen deelt, want ik zou niet weten waar de Raf zit hier. En de bijenkort tja die is zo gevonden. Het is iig wel de goedkoopste powerbook 12" die ik heb gevonden op het inet.

Ik heb er geen ervaringen mee, maar ik moet zeggen de 12 inch voor 1200 euro is echt geen slecht aanbieding. Ik zoek er een, naast me G5 dus, is dat genoeg. Ik wil eigenlijk een ibookje, maar voor dit geld is een powerbookje net zo aantrekkelijk!

Roel

RAF zit qua service wel goed, heb daar zelf mijn macje gekocht 2 jaar terug en altijd goed geholpen, hebben ook een eigen technische dienst die ook Apple repareert naar schijnt. Ben aan de hand van dit draadje zelf weer even langs geweest in Amsterdam, bij hun filiaal in de Rijnstraat (Vlak bij Rai). En ze hebben de powerbooks nog wel:

• PB G4/1.0 12" 256MB/40GB/COMBO/BT" voor E1199.00

• PB G4/1.0 12" 256MB/40GB/SD/BT voor E1349.00

• PB G4/1.0 15" 256MB/60GB/COMBO/BT voor E1699.00

• iMAC G4/1.25 TFT 20" SD/80GB/256MB/FX5200 voor E 2299.00

• PM G5 2.0GHZ DP 160GB/512MB/SUPERDRIVE/ATI 9600 voor E 2769.00

Wel aardig volgens mij…

en dat is inc BTW?!

holy fuck dan ren ik zo maar eens even naar de telefoon

Hmm ik dacht mijn keuze gemaakt te hebben, maar die 15' is ook netjes geprijsd.