RAF aanbiedingen

Raf heeft op het moment een powerbookje in de aanbieding: [url]http://www.raf.nl/raf/advertenties/W27_Uit_A.pdf [/url]

Heeft er iemand ervaringen met RAF?

Jahoor. Alles is daar perfect; service, garantie, enz. Mijn Performa 630 kwam er in de tijd vandaan en we hebben er laatst nog weer gekeken voor nieuwe macs, maar Uitgeest (Macsupport) is voor mij toch even watdichterbij. Die is niet goedkoper dan RAF, maar het gemak wil ook wat :wink:

Tja ik heb zelf negatieve ervaringen opgedaan met dixons, vandaar dat ik mijn vragen ben gaan stellen bij niet pure apple dealers. Ben alleen benieuwd of Bijenkorf hun aanbiedingen deelt, want ik zou niet weten waar de Raf zit hier. En de bijenkort tja die is zo gevonden. Het is iig wel de goedkoopste powerbook 12" die ik heb gevonden op het inet.

Ik heb er geen ervaringen mee, maar ik moet zeggen de 12 inch voor 1200 euro is echt geen slecht aanbieding. Ik zoek er een, naast me G5 dus, is dat genoeg. Ik wil eigenlijk een ibookje, maar voor dit geld is een powerbookje net zo aantrekkelijk!

Roel

RAF zit qua service wel goed, heb daar zelf mijn macje gekocht 2 jaar terug en altijd goed geholpen, hebben ook een eigen technische dienst die ook Apple repareert naar schijnt. Ben aan de hand van dit draadje zelf weer even langs geweest in Amsterdam, bij hun filiaal in de Rijnstraat (Vlak bij Rai). En ze hebben de powerbooks nog wel:

• PB G4/1.0 12" 256MB/40GB/COMBO/BT" voor E1199.00

• PB G4/1.0 12" 256MB/40GB/SD/BT voor E1349.00

• PB G4/1.0 15" 256MB/60GB/COMBO/BT voor E1699.00

• iMAC G4/1.25 TFT 20" SD/80GB/256MB/FX5200 voor E 2299.00

• PM G5 2.0GHZ DP 160GB/512MB/SUPERDRIVE/ATI 9600 voor E 2769.00

Wel aardig volgens mij…

en dat is inc BTW?!

holy fuck dan ren ik zo maar eens even naar de telefoon

Hmm ik dacht mijn keuze gemaakt te hebben, maar die 15' is ook netjes geprijsd.

Nee das EX.BTW volgens mij. Kijk maar in hun folders. Daar staat de 12" voor 1349 INC BTW. Maar misschien hebben ze er nog wel wat af gehaald... Zou ik even voor bellen.

Oh ,het is wel de vorige serie he… De huidige draait op 1.33Ghz en de iBook op 1.2Ghz.
Dus… ‘ouwe troep’ :wink:

ach echt oude troep kun je het toch niet noemen toch? Ik heb nu nog een g4-800, dat is toch een stukje langzamer, en ik wil een pb-tje hebben voor bij mijn imac, of ter vervanging, maar met deze prijzen is een pb ernaast goed haalbaar. :-)

Zijn allemaal inclusief BTW prijzen, een vriend van me heeft net die van 1349,- gekocht met superdrive, die van 1199,- heeft namelijk geen superdrive. ZIjn wel de 1GHz modellen... jammer genoeg :P

en ik zie ook nog een iPod 40 gig staan met 50 euro korting.

ach een superdrive heb ik niet nodig, die zit al in mijn imacje, die ik toch maar bij nader inzien dan maar niet ga verkopen, maar zit er wel standaard een wifi kaart in?

Zie [url=http://www.apple-history.com/frames/body.php?page=gallery&model=pg4_15_800]hier[/url] de specs van de 1,0Ghz 15" PB. [quote:3bc0d0d9dc]The 1.0 Ghz model, with 256 MB of RAM, a 60 GB hard drive, and a CD-RW/DVD-ROM drive was $1999. The 1.25 Ghz model, with 512 MB of RAM, an 80 GB hard drive, an AirPort Extreme card, an illuminated keyboard and a CD-RW/DVD-RW SuperDrive, was $2599.[/quote:3bc0d0d9dc]

Niet standaard op de 15" 1,0Ghz dus. Kan er als een evtentuele optie al in zitten, dat zou je moeten nagaan…

12" is idem, hmm zijn weer extra kosten. Ik zit te twijfelen. Ik moet een laptop hebben voor school, maar met of zonder superdrive, ik ehb een imac met superdrive, maar zodra de g5 imac komt, vervang ik mijn imac wel degelijk. :-)

Die PowerBooks zijn wel erg gunstig geprijsd. Okee, het is de vorige serie maar hoeveel sneller zouden de nieuwe nu zijn? Voor mij voldoen ze prima in ieder geval! Ik heb zelf in Nieuwegein de 12 inch besteld voor 1199 euro. Das niet gek want nu heb ik dus een 12" PoBo voor de prijs van een 12" iBook 8) . Die verkoper vertelde me daar dat het ongelooflijk hard ging met die PowerBooks. Van de uitvoering met SuperDrive hadden ze er 50 in het magazijn staan die allemaal binnen een dag uitverkocht waren aldus RAF. Van de ComboDrive-uitvoering waren er na een dag nog maar 4 over en die stonden in Utrecht. Dus heb ik er eentje gereserveerd die ik van de week kan gaan afhalen. Eindelijk weer terug naar de Mac want mijn oude iMac werkt haast niet meer waardoor ik alles op een Vaio zit te tikken :x . Kan niet wachten totdat ik mijn PoBo kan afhalen. Zijn die retailers als RAF toch nog ergens goed voor he :wink: Ik heb nog geen echte Apple-dealer gevonden die zulke lagen prijzen hanteert bij uitloopmodellen...

Ik was vrijdag bij de bijenkorf, daar hadden ze alleen nog een demo model van een combo pobo staan. De eerste jongen vertelde mij dat hij er al 2 weken stond, dus ik zeg, dan wil ik korting of iig eventjes testen hoe de accu is gebleven. Dat kon, maar dan moest hij zijn collega erbij halen. Collega, nee hoor die staat er nog maar een half uur, bullshit, want een half uur geleden had ik het hem allang zien staan daar. Dus maar niet gekocht, niet te vertrouwen die mensen van de bijenkorf af en toe. Het ging mij niet om de korting, ik wilde gewoon weten of alles nog okay was, zo vreemde vraag is dat toch niet?

Weet iemand of ze nog een pobo hebben staan bij RAF amsterdam? Dus bij de Rai?

Als ik in de folder van week 28 kijk ( http://www.raf.nl/raf/advertenties/W28_Uitv_AMS.pdf ) kost een 12" PB (1,0 GHz, SD, 40GB HD) plotseling 2499 euro....

Ja dat ziet er wel overdreven uit ja.

Zal wel een drukfout zijn denk ik. :D