Rally Shift is zwaar cool!

Zeer cool race-spel, [url=http://www.codeblender.com/products/rallyshift/rallyshift.php]Rally Shift[/url]. Je kunt een shareware versie downloaden op de website van 40 mb.

Ik vind de gameplay veel beter dan het spel Total Immersion Racing (wat uitgepakt meer dan 700mb telt, tegen nog geen 50mb van Rally Shift uitgepakt.

Wat vinden jullie van Rally Shift? Ik vind dat dit spel wel een hoge waarde heeft en iets toevoegt aan de race spellen die er al waren, onder de categorie minder-bekende racespellen dan…

als ik mprobeer te downen opent steeds de script editor maar geen download

ik heb hem ook gedownload maar vind het wel vrij lastig te besturen. Ik heb dan ook alleen het toetsenbord ter beschikking, maar ik vind het inderdaad wel een mooi spel.

Het gaafste race spel vind ik nog altijd gran turismo - maar dat zal wel nooit op de mac verschijnen

download Rally Shift hier

http://www.macgamefiles.com/download.php?item=18043

bij mij lukt het downloaden wel!!! Screensjots waren ook mooi!

5 min na het downloaden…

ik heb het spel gespeeld en vind het wel leuk maaaaaaaarrrrr… best moeilijk het sturen is ook moelijk zoals iemand al zei maar ehmmm

wie heeft serial?? :stuck_out_tongue:

Bedankt voor de link, 249 KB/sec download 8)

Ik snap niet waar al het enthousiasme vandaan komt. Ik heb het spel gedownload, ongeveer 33 seconden gespeeld en toen in de prullenbak gegooid.

• Interface is mooi vormgegeven

• Auto’s zien er vrij realistisch uit

• Scenery is te statisch en is niet mooi vormgegeven

• Besturing is verre van realistisch (zouden een voorbeeld moeten nemen aan Colin McRea Rally!)

Jammer maar helaas, dit spel doet het voor mij niet!

Ben nu Deep Trouble aan het downloaden, we zullen zien wat dat brengt!

Vind de graphics van alle games van die club niet echt goed. In deze tijd zijn we toch wel beter gewend. Ik hou het lekker bij Rally Sport Challenge op m'n Xbox.

zien jullie me zitten achter de need for speed ? 1 van de redenen om een spelpc aan te schaffen :lol:

Jap reest alles !!!

het laatste spelletje dat ik speelde was space quest 2, dus ik ben niet helemaal meer bij...

ik heb deze demo gedownload, geunsit(?) en dan? ik heb allerlei mapjes, maar zie geen app. Wat te doen?

--------bewerkt------

Hmmm… nog een keer gedownload… nu is er wel een app. Erg typecolare

gedownload, geinstalleerd..... wel allemaal erg rap. Maar wanneer ik mijn logitec wingman probeer te gebruiken, reageert er niets meer en met toetsenbord is dit soort spellen helemaal niets aan. Iemand al geprobeerd met stuur???

[quote:105f56862e="japser909"]zien jullie me zitten achter de need for speed ? 1 van de redenen om een spelpc aan te schaffen :lol:

Jap reest alles !!![/quote:105f56862e]

Need For Speed RULES!!!

het enige excuus om plaats te nemen achter een pc. Versie twee heb ik helemaal opgeraced. Vooral Australie is een leuke lap (met de MC Laren)

Ik kan er wel allemaal inkomen dat die andere race spellen allemaal beter zijn , maar toch wil ik eraan toevoegen dat dit spel goed is gewoon door het feit dat dit spel gemaakt is niet door de grote mannen. En ja de decors zijn minder dan we verwachten, toch vind ik dit een topper, ook al kijken we naar deze die beschikbaar zijn voor Mac. Mensen je mag kritisch zijn maar kijk dan naar dit soort race spellen die er zijn voor Mac en dan kom je tot een ander besluit.

nou, ik heb hem ook gedownload. Maar het sturen is niet echt makkelijk. Het lijkt wel of je met gladde banden rijd.

[quote:f7e0efeeb9="olbo"]nou, ik heb hem ook gedownload. Maar het sturen is niet echt makkelijk. Het lijkt wel of je met gladde banden rijd.[/quote:f7e0efeeb9] Ja, daar heb je wel gelijk in; wel jammer is dat je geen slipsporen ziet terwijl je ze wel 'hoort'.