rapidweaver 4 en slimbox

om plaatjes op mijn site te vergroten, die ik met rapidweaver 4 maak, probeer ik slimbox te gebruiken. op allerlei sites ziet dat er erg mooi uit maar ik krijg het niet aan de praat..

ik volg exact de tekst van de tutorial in de manual maar ik kan doen wat ik wil het werkt niet…

is er iets veranderd in de nieuwe versie of moet ik iets inschakelen of zo…

Heb je het slimbox-mapje in de CSS-map van het thema dat je gebruikt geplaatst? En weet je ook zeker dat je het onderstaande in de kop - van de pagina waar je het wil toepassen - hebt toegevoegd:

[code:1:c3cc9dee04]<script type="text/javascript" src="%pathto(css/slimbox/js/mootools.js)%"></script>
<script type="text/javascript" src="%pathto(css/slimbox/js/slimbox.js)%"></script>
<link rel="stylesheet" type="text/css" media="screen" href="%pathto(css/slimbox/css/slimbox.css)%" />[/code:1:c3cc9dee04]

yep.

ik merk nu ook dat mijn favicon niet werkt.

kan het komen doordat ik de site in een submap publiceer. ik heb mijn oude site namelijk nog online staan en in een submap ben ik de nieuwe aan het bouwen.

Ik denk niet dat het aan de submap ligt. Werkt het lightbox-effect wel binnen het programma zelf? Dus in de preview-weergave. Indien dit niet zo, weet je al dat het instellen verkeerd is gegaan.

yes!!

jouw script is iets anders dan het script in de tutorial. het werkt nu perfect

thx

Voldoet het theme wel? Niet ieder theme kan met slimbox overweg. Ook maakt het uit of je lokaal je foto's wilt bekijken of na de upload naar de server. Althans, bij mij wel.