Rapidweaver kan foto's in iPhoto niet meer vinden

Ik heb mijn iPhoto library onlangs overgezet naar een externe HD. Nu kan Rapidweaver 4.2 de foto's van reeds eerder gemaakte sites niet meer vinden. Hij ziet wel de mappen in iPhoto en namen van de foto's die in de verschillende mappen zitten maar de bijbehorende foto's zijn weg. Als ik een nieuwe foto pagina maak, dan kan de nieuwe pagina de foto's wel vinden en blijven ze op de oude pagina's onvindbaar. Een beetje warrig verhaal misschien maar wieweet wat ik moet doen om Rapidweaver de foto's weer te laten vinden?

Zet de foto's terug op de oorspronkelijke plek. Als het goed is, kan RW ze weer vinden, omdat de oorspronkelijke verwijzing weer de foto's bevat. Vervolgens moet je foto's weer verplaatsen terwijl RW (en het bestand van je website uiteraard) aanstaat. Dan verandert de verwijzing binnenin RW automatisch mee.

Ik weet niet zeker of het helpt, maar als ik mijn bestanden in assets plaats en ze verplaats terwijl RW aanstaat, wijzigt de locatie ook automatisch.

Helaas, werkt niet. Rapidweaver kan de foto's niet vinden, zowel in iPhoto met de oude library en met de verplaatste library.

Na een hele nieuwjaardag van alle te hebben geprobeerd om Rapidweaver weer "de weg te laten vinden", nog steeds geen succes. Wel op de site van Rapidweaver een vergelijkbaar probleem gezien waar ook nog geen oplossing is gevonden, ook niet door de medewerkers van RW. Lijkt erop dat het een bug is in RW waar nog geen fix voor is gevonden. Zijn er ook andren die het prbleem herkennen?