.RAR bestanden worden niet goed uitgepakt!

Hi Mac-freaks,

Ik heb een probleempje met .RAR berstanden. Ik heb een .RAR gedownload met Azureus en nu wil ik ze uitpakken met UnRar. Dus hup file erin slepen en daar gaat ie dan…NOT.
Ik krijg een foutmelding en het enige wat hij uitpakt is de .NFO file. De foutmeldingen (3 errors) zeggen niks over wat er fout is gegaan. Met UnTar, een ander programma, geeft het bestand (of het programma) geen fouten maar weer krijg ik alleen het .NFO bestandje. Hoe is het te checken of mijn bestand slecht is (het is al de 2e die ik niet uitgepakt krijg), of hoe krijg ik hem wel open?

Anyone?

[quote:41570cdfa9="dreamlab"]Hoe is het te checken of mijn bestand slecht is (het is al de 2e die ik niet uitgepakt krijg), of hoe krijg ik hem wel open?[/quote:41570cdfa9]

Je kunt het nog even met Stuffit Expander proberen, en als dat ook niet werkt kun je er gevoegelijk van uitgaan dat het bestand niet deugt. Als dit PAS de 2e is die je niet uitgepakt krijgt, heb je nog niet veel gedownload met Azureus. :wink:

Vaag, want ik gebruik Azureus al wel een hele tijd en tot nu toe heb ik alles nog kunnen uitpakken. Soms had ik wel wat problemen, maar uiteindelijk is het nog altijd gelukt. Probeer het anders eens met MacPar Deluxe http://www.xs4all.nl/~gp/MacPAR_deLuxe/

Works for me.

ik gebruik altijd UnRarX (macupdate of die die andere) die werkt waar de anderen falen (wauw, zij ik dat?)

[quote:221a67aa91="Tijmac"]ik gebruik altijd UnRarX (macupdate of die die andere) die werkt waar de anderen falen (wauw, zij ik dat?)[/quote:221a67aa91]

Ja, dat ZEI jij! :wink: Bedankt weer voor alle tips! Ik ga het even proberen!

@Esquare: Ik download nu een jaartje met Azureus denk ik…tot nu toe niks dan lof!

Ik krijg het bestand niet goed open. Foutmeldingen blijven komen.........ik geef het op download wel een andere torrent! Nogmaals bedankt!

Kun je mij misschien even de link van de torrent sturen in een PB? Ik ben echt benieuwd, ik wil het nou weten of het kan ook.

Oeps, volgens mij gooi ik net al die bende weg omdat er door mevrouw weer eens teveel werd gedownload. Ik ruim dan altijd even rigoreus op door dat soort bestanden even te trashen!

Sorry, als ik er 1 heb komt ie jou kant op! Maar het was wel gelukt met een andere torrent .RAR!!

Wel een omweg: eerst omzetten naar .PAR, daarna weer uitpakken…bla bla. Nou ja, het is voor een gratis film die mij anders euro’s kost! (oeps nu verklap ik het… :sealed: ) Nou ja, ik moet de film toch eerst even beoordelen voordat ik hem ga kijken in de bios!! :wink: :wink: