.rar .cdr

hallo,

hoe open ik een .cdr bestand?

bedankt!

dubbelklikken ?

hangt er vanaf in welk programma je dat wilt openen, lijkt mij.

sorry, ik zit nu op windows computer en heb nog niet zo lang een mac. Ik kende het bestandsformaat .cdr niet.

bij mijn weten is dat een corel draw file. meestal los ik dat op door degene die het aanlevert te vragen of hij het vanuit corel draw kan converteren naar .ai, omdat ik het dan in Adobe Illustrator kan openen...

zo te lezen een .cdr image.

Misschien pakt Deamon tools hem of Alcohol.

.cdr kan een diskimage zijn, maar zoals Appeltje-Q al zegt ook een CorelDraw bestand. Maar aangezien er in de titel ook .rar genoemd wordt, hebben we waarschijnlijk te maken met iemand die graag dingen download, dus de CorelDraw-optie valt dan wel zo'n beetje af.

Hallo, na verschillende topics over dit bestand gelezen te hebben, blijft er bij mij nog een vraag over. Ik ben er vrij zeker van dat ik een .cdr bestandje heb van coreldraw, aangezien het maar een bestand is van 9,8MB. Alleen ik heb het programma CorelDraw niet. Zijn er mogelijkheden om het bestandje op een of andere manier te converteren naar of photoshop, of fireworks? Ik heb het al geprobeerd in schijfhulpprogramma, maar die kan het niet openen. Thanks!

groeten

Als het een CorelDraw bestand is, heb je kans dat Adobe Illustrator hem kan openen...

DANK JE WEL!!! hij doet het idd! geweldig! groeten