Rare melding en geen preview - Photoshop, wederom

HoiHoi,

Als ik een eps opsla in 5.5 krijg ik bijna altijd  de volgende melding:

Could not build a preview because an unexpected end-of-file encountered.

Nou snap ik wel wat het betekent, en ook wel wat de gevolgen zijn (geen preview dus, errug irritant) maar hoe komt het? Of waardoor komt het? En is er misscheien een instelling die te veranderen valt zodat het niet meer voorkomt? Ik los het nu op door het opnieuw te openen en te bewaren in 4.0 maar dat in natuurlijk erg onhandig.

Anybody?

greetz,
Firefly

[quote:post_uid0="Firefly"]HoiHoi,

Als ik een eps opsla in 5.5 krijg ik bijna altijd de volgende melding:

Could not build a preview because an unexpected end-of-file encountered.

Nou snap ik wel wat het betekent, en ook wel wat de gevolgen zijn (geen preview dus, errug irritant) maar hoe komt het? Of waardoor komt het? En is er misscheien een instelling die te veranderen valt zodat het niet meer voorkomt? Ik los het nu op door het opnieuw te openen en te bewaren in 4.0 maar dat in natuurlijk erg onhandig.

Anybody?

greetz,
Firefly[/quote:post_uid0]
Helaas kan ik je hier niet mee helpen. Het is te lang geleden en ik werk ook niet vaak met EPS.

Ik hoop niet dat ik onmogelijkheden opper maar heb je gedacht  aan upgraden? Met name de upgrade naar versie zes is echt een feest. Heel veel voordelen. Maar ook ik zeven blijken heel veel kleine tweaks te zitten die het werken een stuk makkelijker maken. Echt het overwegen waard…