rare melding in de logfile - hij zoekt contract met andere mac's

ik zal vandaag wat rond te neuzen in de logfiles en mijn lookupd.log stond helemaal vol met dit: [quote:post_uid11]Sep 21 04:30:26 imac netinfod local[281]: update 0 to mac1[xx.xx.xx.xx]/local failed during binder contacting - couldn't getregister [/quote:post_uid11] (mac1 is de naam die ik mijn mac gegeven heb. dit bericht staat er ook voor de andere mac en herhaalt zich ongeveer ieder halfuur. weet iemand wat dit inhoud?? hij zoekt denk ik  contact met andere die ooit bij mij thuis geweest zijn, maar hij zoekt geen contact met een oude performa 5200 die wel altijd aan staat..

J-W

ps ik vind ook van dit soort meldingen in de system.log file

Ik ben geen Unix gebruiker maar zou een programma zoals MacJanitor niet helpen. Je Mac probeert 's nachts een mail te versturen (vraag me niet waarom) en misschien omdat het nu niet gaat maakt 'ie nu een logfile aan. Maybe?

het is niet dat hij dit berichtje in de logfile als hij de onderhouds taken doet. hij doet het de hele dag en nacht door om de ongeveer 30 minuten. En het irritante is dat als hij de hd vanzelf in slaap zet hij vanzelf weer uit slaap om dit bericht in de log file te zezzten   :angry: