Ratings behouden bij verplaatsen iTunes bibliotheek

Hai!

Over 2 weken vlieg ik naar New York City, en ga daar mijn eerste (en lang verwachte) Macje kopen, namelijk de MacBook pro 15" (2,8gHz, 4GB RAM). Maar ik heb een vraag.

Hier op mijn windows laptop heb ik mijn iTunes zorgvuldig geordend: Alle namen correct, Gerne toegevoegt, Albums en beoordeling. Nu zullen de namen en albums wel niet zo’n probleem zijn, maar is er een mogelijkheid om de beoordelingen te behouden, bij het verplaatsen van mijn muziek naar mijn MacBook?

Alvast bedankt!

Ik geloof het wel, als je de bibliotheek exporteert... Maandag weet ik het!

Als je op je Mac je gehele iTunes folder sleept, en je opent dan eenvoudigweg het bestandje dat de naam draagt 'iTunes Library' wordt alles zonder problemen over genomen. Waarschijnlijk zal het wel eventjes duren eer alles is geladen omdat het de eerste keer is. Succes!

Een alternatieve manier: als je een iPod (classic) hebt waar je hele iTunes collectie op past, kun je die gebruiken om de boel over te zetten: [url=http://support.apple.com/kb/HT1329?viewlocale=nl_NL]Zo kunt u met uw iPod uw muziek overzetten op een nieuwe computer[/url].

Hmm, okee. Bedankt voor de reacties! Dus gewoon mijn iTunes Libary exporteren in .XML bestand en die dan laden in iTunes @ de Mac?

[quote:af76d61b9f="Cespur"]Hmm, okee. Bedankt voor de reacties! Dus gewoon mijn iTunes Libary exporteren in .XML bestand en die dan laden in iTunes @ de Mac?[/quote:af76d61b9f]

Nee, gewoon de iTunes map kopieren naar je Mac. (daar staat je libary ook in)

Ok, ik weet genoeg. Onwijs bedankt!