Ratings op iPod veranderen willekeurig

Sinds een tweetal weken zijn de ratings van mijn liedjes niet meer juist. Er zit geen structuur in een liedje met bv 5 sterren heeft nu bv 1 ster of één met 2 sterren heeft er nu 5 of 4 enz...

Ook worden de afspeellijsten niet meer bijgewerkt als ik iets verander, bv. last played, 50 most played enz… vroeger deed hij dat wel.

iPod heb ik al een tweetal weken niet meer aangesloten op mijn computer, ik denk dat ik hem eerst formatteer en dan aansluit anders zet hij al de ratings van mijn iPod over op mijn computer. Op mijn computer staan de ratings nog juist.

Ik heb een iPod photo 60 Gb met de nieuwste firmware erop.

misschien is ie het niet eens met je muziekkeuze...

hehehe…

nee… geen idee eigenlijk :smiley:

Raar probleem hoor. Het lijkt soms wel dat alles wat er op een iPod fout kan gaan wel eens keer bij iemand fout gaat. Jij hebt blijkbaar de iPod die sterretjes ziet te pakken.

Het restoren van je iPod met de laatste updater lijkt me inderdaad verstandig. Laat maar weten of het helpt, voor het geval ooit nog iemand anders hier last van krijgt.

Ik kan uit je eerste bericht niet opmaken of de ratings ook op de iPod veranderen, maar als het alleen in je library is, dan heb je misschien ooit met scripts lopen knoeien.

Of toevallig iRate ooit gebruikt?
Dat kan de rating ook flink op zijn kop zetten.

[quote:a68ec8f401="Elstar"]Ik kan uit je eerste bericht niet opmaken of de ratings ook op de iPod veranderen, maar als het alleen in je library is, dan heb je misschien ooit met scripts lopen knoeien.

Of toevallig iRate ooit gebruikt?
Dat kan de rating ook flink op zijn kop zetten.[/quote:a68ec8f401]

in mijn library staan de ratings nog goed, enkel veranderen ze op mijn iPod
scripts of iRate heb ik nog nooit gebruikt

laat nog even weten of 't is hersteld na een restore op je i pod want dit is een vaag probleem, ben wel benieuwd eigenlijk

[quote:f6bb9adce8="De Henk"]laat nog even weten of 't is hersteld na een restore op je i pod want dit is een vaag probleem, ben wel benieuwd eigenlijk[/quote:f6bb9adce8]

OK dat zal wel nog een tweetal weken duren aangezien ik pas dan terug toegang heb tot mijn computer waar mijn library opstaat

:roll: Even Scully spelen (nuchtere, voor de hand liggende verklaringen aandragen, die allemaal niet de juiste blijken te zijn):

• heb je de iPod (net als ik) on-gelocked in je broek of tas zitten?
  • heb je een klein broertje of zusje die aan je iPod heeft gezeten?

[quote:e522c1d5cc="big al"]:roll: Even Scully spelen (nuchtere, voor de hand liggende verklaringen aandragen, die allemaal niet de juiste blijken te zijn):

• heb je de iPod (net als ik) on-gelocked in je broek of tas zitten?
  • heb je een klein broertje of zusje die aan je iPod heeft gezeten?[/quote:e522c1d5cc]

nee & nee :smiley:

[quote:249463f268="Little_Meanie"]nee & nee :D[/quote:249463f268] Dan zijn het tóch aliens! :sick:

[quote:1c553c856a="De Henk"]laat nog even weten of 't is hersteld na een restore op je i pod want dit is een vaag probleem, ben wel benieuwd eigenlijk[/quote:1c553c856a]

mijn iPod is gedurende een 3tal dagen gerestored en heb nog altijd geen problemen ondervonden