Razers nieuwe toetsenbord annex iPoddock

Ik denk niet dat het wat voor mij is, maar er zijn vast wel liefhebbers. Tis in iedergeval mooi gemaakt.

[img:0a7ca455a3]http://img484.imageshack.us/img484/2339/keyboard6mw.gif[/img:0a7ca455a3]

en een stukje uit de pressrelease:

[quote:0a7ca455a3]
All standard keys are fully programmable, together with its ten unique macro command hot keys and full set of media center keys (media keys include play, stop, forward, reverse, shuffle, eject, mute and volume control keys).

As it is the first keyboard to integrate a universal iPod dock into its design, the lifestyle element is strongly embedded within the Pro|Type’s design.

The keyboard also comes with a line-out for audio peripheral plug-ins, two USB ports for convenient peripheral plug-ins and a gold-plated USB connector for optimal conductivity.

The Pro|Type’s keys are moreover removable to allow for easy access cleaning or replacement with custom keys.[/quote:0a7ca455a3]

Het witte is mooi. Maar is 'ie nou zo dik, of lijkt dat maar? Persoonlijk ben ik niet zo'n fan van al die geïntegreerde dingen en een hoop knopjes.... But that's me :wink:

Nice hoor en lekker wit

past me IPod Nano er ook in :lol:

en hebbie ook een link naar de web site ofzo

Kvind het maar niets, om den duur kan je overal een dock in steken. Whats next, een frituurketel met iPod-dock, of bestaat het al? :?

Hier valt niets over te lezen op de officiële Razer site :?

[quote:549ee17eab="pietjepuk6546"]Whats next, een frituurketel met iPod-dock, of bestaat het al? :?[/quote:549ee17eab]

Dat misschien nog niet, maar wel een magnetron waar je een geheugenkaart in kunt steken met daarop je favorite programma’s die je bijvoorbeeld op je pizza kunt toepassen…link