REALbasic | html-renderer

Hallo,

Ik zoek al heel lang een html-renderer voor REALbasic. Het liefst in de vorm van een plugin.
Ik heb al vele plugins geprobeerd maar geeneen werkt. Op www.rbgarage.com heb ik al gekeken.
Weet iemand anders nog een goede renderer?

Hartelijk dank,
Dr. Rengers.

PS: Ik heb REALbasic 5.2.4

[quote:d81b33bec1="Dr. Rengers"]Hallo,

Ik zoek al heel lang een html-renderer voor REALbasic. Het liefst in de vorm van een plugin.
Ik heb al vele plugins geprobeerd maar geeneen werkt. Op www.rbgarage.com heb ik al gekeken.

Hartelijk dank,
Dr. Rengers.

PS: Ik heb REALbasic 5.2.4[/quote:d81b33bec1]

Ik zal even heel goed in mijn favs moeten zoeken…

[quote:fed7efc23c="Dr. Rengers"]Hallo,

Hartelijk dank,
Dr. Rengers.

PS: Ik heb REALbasic 5.2.4[/quote:fed7efc23c]

Gevonden… Stuur even een PM met je email dan stuur ik het naar je toe… (is een zip file)

Ik heb je een PM gestuurd.

Dr. Rengers

Succes ermee hoop dat het is wat je zoekt.

Anders posten we hier ook even het antwoord, handig voor mensen die er naar zoeken...

[quote:b2848e2c85="Reflex"]Anders posten we hier ook even het antwoord, handig voor mensen die er naar zoeken...[/quote:b2848e2c85]

is geen antwoord zijn meerdere files kan ik die ergens bij dit forum uploaden?

of als je dit leest en je wil het hebben stuur mij dan gewoon een pm

Ik he ook wel instresse voor een HTML-render. Als je de bestanden naar mij mailt ("fredcom@pandora.be") kan ik ze wel een tijdje op mijn FTP zetten. Kan iedereen het daar af halen.

Leuk, url ;)

[quote:3a87648c3d="konijn"]Leuk, url ;)[/quote:3a87648c3d]

even relaxed mensen…
die bestanden staan op mijn pc @ work… het is 20:35 dus ik ben thuis…
morgen weer een dag

doe gerust hoor :) ik heb op het moment een maand vrij voor me zelf dus ik heb alle tijd :)

Het bestand is aan gekomen ik heb het al is gerunt en er kwamen wel veel errors maar kan normaal zijn ik heb me er nog niet in verdiept. de files staan op [url]http://users.pandora.be/fredcom/files/RealWeb.rar[/url]